Gjest Frustrert; betatt av kollega Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Usiker på hvilke tema jeg skulle legge denne under, men here we go.......! Jeg er 34 år og tent på en yngre kollega-han er 27. Siden mai, har vi hengt sammen så mye vi kan på jobben, og på en firmafest var vi sammen hele kvelden - uten at noe skjedde. Vi ga hverandre en god,lang klem på slutten av kvelden, det var alt. ( jeg var i et "langt" forhold på den tiden ). Jeg var småbetatt av kollegaen min da, og det virket som om det var gjensidig - uten at noe har blitt sagt. Når vi ikke holder på med våre respektive arbedsoppgaver, henger vi sammen så mye som mulig; uten at vi egentlig snakker om hvorfor.... ? Det hele er egentlig blitt litt patetsisk; når vi henger sammen, har stemningen blitt mer og mer "elektrisk"; jeg merker at han vil "ta på meg",røre ved meg, og jeg vil det samme tilbake til ham. Jeg blir rett og slett gal av dette!!! Han er knallsjarmerende og en veldig flott mann; populær blandt de andre damene, men det er meg han "henger med" hele tiden.??? I dag, satt vi ved siden av hverandre så nært at ansiktene våre nesten rørte ved hverandre, og jeg ville med hele meg at han skulle kysse meg! Jeg har ikke sagt til ham at jeg ikke lenger er i forhold; jeg er nesten litt redd for det - vet egentlig ikke hvorfor? Vet du, jeg tror det er mer betatthet og lyst enn forelskelse fra min side; skal jeg være helt ærlig, vil jeg ha sex med ham mer enn noe annet nå for tiden - what to do??? Hva om det er jeg som har misforstått hele greia og han ikke vil ha meg i det hele tatt? Inni hodet mitt har jeg hengt meg opp i at jeg er 34 og han 27 - hvorfor vet jeg ikke?!?! Hvordan "lese ham"?? Hvilke "tegn" ser jeg egentlig etter?? Litt ute av trening; har vært i forhold i 4 år, og er litt "rusten"!! Setter stor pris på seriøse tips og andre forklaringer på min korte/smålange/svært forvirrede innlegg! Klem fra Frustrert og betatt
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Først; der jeg jobber har vi ikke lov til å inngå forhold med kollegaer (ja det er sant - amerikansk firma) - men hvis dette ikke gjelder deg så ville jeg bare kjørt på! - aldersforskjellen er ingenting å tenke på. - la ham få vite at du er singel (han holder sikkert igjen fordi han tror du er i et forhold) - ikke start noe fysisk på jobben - hvis du ikke klarer å si noe direkte til ham så send en mail da vel? Foreslå å treffes en kveld etter jobben. Det virker som om du er ganske sikker på at han er interessert i deg så du har ingenting å tape. Og om det viser seg at du egentlig ikke er forelsket? Du, det er lov å ha det litt hyggelig også da! Du er singel og litt fersk som akkurat det? Ja da kan det være litt skummelt. Men hvorfor ikke "debutere" med en du virkelig er tent på? You go girl!!! Lykke til!!!!
razmatazz Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Først; der jeg jobber har vi ikke lov til å inngå forhold med kollegaer (ja det er sant - amerikansk firma) - men hvis dette ikke gjelder deg så ville jeg bare kjørt på! What???? Vil det si at det er oppsigelsesgrunnlag hvis du inngår et forhold til noen på jobben?? - aldersforskjellen er ingenting å tenke på. - la ham få vite at du er singel (han holder sikkert igjen fordi han tror du er i et forhold) - ikke start noe fysisk på jobben - hvis du ikke klarer å si noe direkte til ham så send en mail da vel? Foreslå å treffes en kveld etter jobben. Det virker som om du er ganske sikker på at han er interessert i deg så du har ingenting å tape. Og om det viser seg at du egentlig ikke er forelsket? Du, det er lov å ha det litt hyggelig også da! Du er singel og litt fersk som akkurat det? Ja da kan det være litt skummelt. Men hvorfor ikke "debutere" med en du virkelig er tent på? You go girl!!! Lykke til!!!! Godt sagt
Gjest Frustrert; betatt av kollega Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Tusen takk for svar!! Vet dere hva; jeg våget meg ut på, om enn på en litt chicken-måte ( er litt rusten, vet dere!!) Jeg spurte sånn halvtilfeldig i dag om ikke vi skulle få med oss et par andre kollegaer ut å ta et glass vin imorgen etter jobb.... men så snart jeg sa det, så trakk jeg det halveis tilbake, om at "det passet kanskje ikke", og "kanskje en annen gang" osv... Da var han kjempekeen med en gang, og sa at "klart vi måtte gjøre det, ingen grunn til å vente-nei vi måtte gjøre det allerede imorgen osv..." Han virket oppspilt og glad, og begynte å flørte enda mer ( virket det som , ihvertfall...?? ) Er det meg, eller er det virkelig noe i dette - slik det høres ut fra min beskrivelse? Vi satt ved siden av hverandre, ganske tett da, og hna ble små stresset og sa at det føltes så "rart" å sitte slik ved siden av hverandre; vi pleide liksom å sitte ovenfor hverandre osv.... Da jeg lo og flyttet på meg, stirret han kjempeintenst og "småsøkende " på meg mange ganger?!?!?? Kjempeforvirret og xtremt nervøs for imorgen kveld!! "You go girl"!! Jepp,jepp - men hvordan - og hva ER dette egentlig?? HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest mann 40+ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 ts er virkelig ute av trening...
Drua Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Tror jeg bare sier lykke til jeg, dette ordner seg nok
razmatazz Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Tror det beste du kan gjøre er å droppe et hint om at du er singel, og deretter se hva som skjer imorgen. Ikke overanalyser i alle situasjoner, da blir du bare stresset. Og ja, jeg synes det høres ut som om du har god sjans Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Bare spør om han kunne ta seg en kopp kaffe sammen en dag, hvis du vil det, kan du bestemme plass og tid kan du si,...
Gjest Frustrert; betatt av kollega Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Her sitter jeg da, og er smånervøs.... Da vi gikk ut en tur i dag, begynnte vi å snakke om det å være sjenert. Han sa at han var sjenert når det kom til "jenteting", ikke det å prate sammen og slikt, men når det gjaldt å gå litt videre enn det. vi pratet på generell basis, liksom. Jeg sa at han vikret da alt annet enn sjenert til vanlig, men han insisterte på at jo, det var han faktisk - sånn helt innesrt inne. Jeg sa at det var faktisk jeg også.... så lo vi litt av det, og begynnte å prate om andre ting. Det ligger spenning i luften, det kjennes nesten, og jeg er kjempeforvirret; er ikke dreven på dette lenger, i det hele tatt!!! "Last minute-advice"-please???!!!! Vet dere ikke kan analysere mer enn meg, og det PRØVER jeg faktisk ikke å gjøre heller - men det hadde vært så utrolig mye lettere å "gi litt gass" om det var noen som kunne lest igjennom disse innleggene og si om jeg er helt på bærtur eller om jeg burde gi gass?!?! Som sagt, ikke ute etter et forhold, men vil så gjerne ha ham - jeg blir tullete av dette!!! Hjelp!!!! :gråte: :rødme:
Kykkelikokos Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Synes du burde gi gass, jeg. Måtte humre litt da jeg leste den biten hvor du foreslo at dere skulle gå ut og ta et glass vin. Han virker jo interessert ut i fra det du sier i hvert fall
ToveM Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Ønsker deg bare lykke til, og om det og ha et forhold til en på jobben. I det "verket" jeg jobber i, er det mange som er gift/samboer med en kollega. Her jobber både mann og kone og unger side om side...rene "familiebedriften
Kykkelikokos Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Mannen min jobber i samme bedrift som meg Så lenge man er bevisst på det, så tror jeg at det går fint for de fleste. Men man må ha et bevisst forhold til det, og skille mellom jobb og privatliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå