Nanella Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Hei! Lurer på om noen kan noe om tvillingen som stjernetegn!! Klem Trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 Tvillinger er sjarmerende og sosiale. Noen ganger har de "dobbelt opp" av ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 3. april 2003 #3 Del Skrevet 3. april 2003 -Tvillinger har som regel "snakketøyet" iorden. -De elsker selskaper og trives som vert/vertinne. -Er ofte ute i siste liten. -Opptatt av de store perspektiver - finner mange filosofer her, men på det verste kan en Tvilling være ei skikkelig "slarvekjerring". - Visstnok opptatt av å være i rampelyset- Tv osv. (skrevet i full fart etter hukommelsen....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. april 2003 #4 Del Skrevet 3. april 2003 Embla s skrev: Tvillinger er sjarmerende og sosiale. Noen ganger har de "dobbelt opp" av ting... Jeg har dobbelt opp av en flott figur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. april 2003 #5 Del Skrevet 3. april 2003 Tvillinger blir fort lei av mennesker og ting. De elsker å oppleve noe nytt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #6 Del Skrevet 7. april 2003 Hmm..Jeg er tvilling, men kjente meg ikke igjen i særlig mye av det dere nevnte... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 7. april 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 7. april 2003 Sisilie skrev: -Er ofte ute i siste liten. -Opptatt av de store perspektiver - finner mange filosofer her, men på det verste kan en Tvilling være ei skikkelig "slarvekjerring". Dette her var i hvertfall meg!!! He he, kanskje ikke lurt å si det for høyt men Mange som sier jeg er en typisk tvilling, da måtte jeg jo finne ut hvordan det var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå