Gjest hehe Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Var på tur med min niese i dag. Hun lurte på om det gikk ann å dra arm og ben av kroppen! -hehe. da må du være sterk, sa jeg. Etter en liten stund sa hun: - men det gikk ikke an på lillebror!
milla-mor Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 var på vei til lekeplassen med datteren min for en uke siden, eller noe... en dame i burka går forbi oss, og datteren min roper med skrekkblandet fryd: "se, mamma! et spøkelse!" og
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 4 åringen var på do, hun kom aldri tilbake. Gikk for å se etter henne, og hun satt fint på doen. -er du ikke ferdig? -jeg er ferdig for lenge siden jeg! men det er jo ikke papir!
Morea Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Dette er lenge siden. Men min lillebror hadde sett Kindergarden Cop ,ed Arnold og sto utenfor den gamle nabokonas hus og skreik i en alder av fire år "gutter har penis og jenter har vagina". Min legefar måtte komme for å slite ham vekk mens alle naboene sto på verandaen og jubla!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 passet en gang en gutt som pekte på en tampong på badet og lurte på hva den skulle brukes til. prøvde forsiktig å pakke inn sanneheten og vri meg unna med en "passende" forklaring. da jeg er ferdig, ser han på meg og sier ivrig. men tante er helt gal, hun putter den greien langt opp i mysen. :-D følte meg passe dum da ja
Serene Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Sønnen min var ca 2 og så meg i bh, kikket lenge og sto og undret seg, før det kom; "Mamma, e det puppe-trusa di?" Hehe, veldig logisk ord, ikke sant?
emi Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest Utlogget Tinge_Ling Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Min sønn på 10 år og datter på snart 8 år satt ved siden av meg pg snakket om da de blei født. Min datter sier til meg, mamma jeg kom ut av magen din, mens store bror kom ut av tissen din.. (hun kom med keisersnitt,litt for tidlig) Egentlig skulle jeg å det,men ville ikke være i magen lengere..blei så varmt å klissete, og veeeldig trangt der... Min datter ser på puppene mine, å så ser hun på stoebroren sin.. å spør: bror,hvilken pupp spiste du av??? Han blei jo flau så klart.. Sikkert ikke såå veldig morro å lese, men jeg syns nå det var litt søtt da. he he
Nutty Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Niesen min på 2 1/2 lekte med dukkene sine at det var jul. Det var liksom litt stress, så sier hun; "I morgen kommer nissen... Shit!"
Wonders Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Prøvde meg på gullkorn en gang, men fikk krass kritikk, for noen var piss sure. De sa jeg var slem som la dems historier videre fra ett forum til et annet forum. Jeg ville bare glede . De ble litt vel overfølsomme å beskyllte meg for alt mulig. Teit. De hadde jo selv lagt ut sine historier på nettet foran hele verden...Ikke noe glede i andres gleder nei...Makan. :blaaveis:
Angel Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 fikk denne mailen igår:) Det er presten som bestemmer når man skal graves ned. Han sender noen på gamlehjem, og så graver han ned dem som blir til overs.» (Anders, 5 år) Jeg vil ikke begraves når jeg blir gammel, for jeg klarer ikke å ligge under jorda uten å puste. Også er det så ekkelt å få jord i nesa. Da er det nesten bedre å bo på gamlehjem.» (Elin, 4 år) Hvis du dør, så skaper Gud deg om til jord. Da skjønner du ikke bæret.» (Magne, 7 år) Når noen dør, blir de lagt i jorda, og så sier presten: Av jord er du kommet og der skal du bli. Så tømmer han enda en bøtte jord i hodet på deg.» (Hans Petter 9 år) Mange mennesker kommer aldri til jorden, men forblir rogn. Hvis frøet fra faren ikke treffer morens egg, blir det bare en vanlig omelett av det. Hvis man ikke klarer å få barn, kan legen lage i et prøverør. Men de fleste barn er laget med vanlig rør. I gamle dager var det ikke lov for faren å føde barn. De syntes det var umusikalsk. Men i dag er det vanlig at moren og faren føder barnet sammen. Kona til Gud heter Gudmor. Hun er moren til alle barnebarna hans; Moses, Jesus og Julenissen. Gud heter egentlig Den allmennpraktiserende hersker på himmelen og på jorden. Han bestemmer alt, hele tiden. I gamle dager het Gud «mannen med ljåen». Nå er det blitt ozonhull i himmelen. Det gjør gulvet til Gud ikke helt tett lenger. Det kan bli et problem. Det er mange i himmelen: Alle de som er døde er der, pluss Gud og Jesus og Den dårlige Ånde. Man kan kalle Gud for hva man vil. Man kan kalle ham Kristus, Festus eller Herre-Jesus. Å være engel er et typisk kvinne-yrke. Det er noen som har en hellig lama. Det er eg entlig en liten kamel. Den heter Dalai-Lama. Jeg tror det er en engel. Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barna komme til seg, så hadde vi ikke trengt barnehager. Gud gjorde 5 brødre om til 2 fisker. Bibelen består for eksempel av De fem musebøker og Marius' evangelium.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå