Gå til innhold

Kirkeprogram

Gjest Ballerina

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg lurer på en ting i sammenheng med vielsen. Jeg har funnet et nydelig bibelvers som vi gjerne vil ha med i vielsen vår. Er dette noe som de fleste prester godkjenner, eller vil de helst finne dette selv? Er jo fremdeles lenge til bryllupet, så jeg tør ikke ta kontakt med kirka og spørre om slikt nå.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet

Kirken vår har et "assortert utvalg" bibelvers de har fårhåndsgodkjent som passende i brylluper. Det var likevel ikke noe problem å ha et annet vers, så lenge det var relevant i denne sammenhengen. Eneste vi måtte gjøre var å fortelle presten hvilket vers det var, han leste gjennom det, og godkjente det :jepp:

Gjest Ballerina
Skrevet
Kirken vår har et "assortert utvalg" bibelvers de har fårhåndsgodkjent som passende i brylluper. Det var likevel ikke noe problem å ha et annet vers, så lenge det var relevant i denne sammenhengen. Eneste vi måtte gjøre var å fortelle presten hvilket vers det var, han leste gjennom det, og godkjente det :jepp:

Å, dette hørtes betryggende ut :) Har sendt mail til kirka i dag med mange spørsmål (de sa jeg skulle ta kontakt til høsten og da tar jeg kontakt med en gang det er høst ;) )

Gjest nextlife
Skrevet

Ja, for nå er det jo høst, så da er det vel bare å "hive seg rundt" :skratte:

lykke til :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...