Pimbila Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg kler meg ofte i rosa klær og har fått høre jeg passe i knallrosa. Tenkte å kjøpe meg en rosa øyenskygge (ikke knall), men ønsker tips til en som er fin. Passer forresten rosa til brune øyne?
Gjest Deception Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Du burde sjekke ut Make Up Store. Husker jeg ikke helt feil, har de en rosa med gullskimmer i, som er veldig fin. Ang. om det passer til brune øyne, avhenger vel det mer av resten av fargene enn av bare øyeskyggen? Clinique har også en fin rosa skygge i Color Surge-serien. Den heter Apricot Spice, men er mer rosa enn aprikos. Denne har nydelig, kremaktig konsistens og fint skimmer.
Pimbila Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Takk for svar Men siden jeg er en utålmodig sjel bestilte jeg denne i går kveld. Hva tror dere?
Latee Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg synes rosa øyenskygge er nydelig til brune øyne, spesielt mørkebrune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå