Gå til innhold

TLF samtalene???

micha6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med sexysadie.

Dere burde absolutt møtes!

En god middag med litt godt å drikke gjør nok susen! icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Og over en bedre middag trenger dere ikke å snakke så mye ;dere kunne heller kose litt...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

Har oxo hatt et avstands forhold basert på telefonsammtaler men hos oss var det anderledes...

Vi sankket som bare det på telefonen men når vi var med hverandre klarte vi ikke prate med hverandre lenger....

Måtte anstrenge oss i begynnelsent til å klare å snakke med hverandre på telefonen da..

Så etter vært så var det vanskelig å slutte...

Kansje du må bare lukke øynene og prøve å late som om han er der hos deg eller se på et bilde mens du prater med han på telefonen..

Det hjalp meg når det ble pinelig stille på linjen...

Lykketil

klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en problemstilling...

Hva om du hadde vært forelsket i en som overhodet ikke ville ha noe med deg å gjøre?

*skjønner lite*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Har det oxo likedan, er egentlig ikke sjenert i det hele tatt, men akkurat når jeg prater med HAM, så blir jeg spak og lett forlegen..det kalles vel å være forelska icon_smile.gif Du får bare håpe at det blir bedre med tida, når dere blir bedre kjent og ergo tryggerer på hverandre...da går ting mer av "seg selv".

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell....men jg fikk jo ingen tips da jenter!!! icon_frown.gif

Eeeeeh hjelp???

[ Dette Innlegg er endret av: micha6 den 2002-04-03 17:04 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: micha6 den 2002-04-04 15:54 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tipse noen til å klare å snakke i telefon da?? Jeg hadde også kjæresten min på andre kanten av landet.. og vi snakket fem seks timer på telefon hver dag... ellers chattet vi... eller sendte tekstmeldinger.... og som sist nevnt: vi skrev mail. Jeg har med andre ord aldri hatt problemer med å snakke i telefon..*s* Liker du vanligvis å snakke i telefonen? Kjæresten min liker ikke til vanlig å snakke i telefon, men siden han var forelsket så likte han det jo..*ss* Og siden det var den mest intime kontakten vi hadde, så gikk samtalene av seg selv. vi snakket om dagen vi hadde hatt... snakket om hva vi skulle gjøre neste gang vi møttes, snakket om fremtidsplaner... osv, osv... Vi delte alle tanker og følelser på telefon.... Og det er vel det eneste tipset jeg kan gi deg.. Gi ham dine tanker... fortell ham hva du har gjort i løpet av dagen.. spør hva han har gjort. Å stille spørsmål er jo en måte å hive ballen over til ham.. så kan han stå for meste parten av snakkingen..*ss*

LYKKE TIL DA..

*nå bor han ikke 54 mil unna lenger, men sover i min seng hver natt icon_smile.gif*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I alle dager. Hvordan kan dere ha vanskeligheter med å snakke i telefonen når dere er forelsket i hverandre??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey...

Fordi vi ikke kjenner hverandre så godt..og jeg blir nervøs,for at jeg skal drite meg ut, har du noen gode råd?...tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg får akutt talevegring jeg også...

Magen knytter seg og jeg aner ikke hva jeg skal si :

Jeg tenkte masse på det og fant ut at den beste måten var å forsøke å tenke ut noe å si på forhånd.

Jeg er vanligvis en slik som babler uten å kunne planlegge det jeg skal si, så det er litt vanskelig for meg...

Men når jeg hadde en plan, tenkte ut hva jeg ville si på forhånd, gikk det mye bedre!

Gled deg til kosebamsen din ringer, og bruk tida til å tenke ut søte ting du kan si og spørre om icon_smile.gif

Vennlig hilsen

Kalle P

-------------------------------------------

-Et problem er til for å løses-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...