Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av mine venner sier at jentene de treffer på nettet er så tafatte. De sitter bare og venter på at gutta skal ta kontakt. Så dumt da! Er det slik jenter? Jeg var selv aktiv da jeg var på leit og jeg fikk mange hyggelige svar og fine bekjentskaper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel helt ann på personlige preferanser..

Noen liker å sjekke og andre liker å bli sjekket.

For meg f.eks, faller det ikke naturlig å ta initiativ. Kan godt være jeg går glipp av noe, men jeg liker å bli jaktet på.

Tror egentlig slike "regler" blir gjennspeilet på nett..

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Hallo, dette må være snakk om late og passive menn!

Mennene på nettet der du har vanket er altfor trege og har ikek forstått at de er menn?

Menn skal ta initiativ!

Skrevet
Hallo, dette må være snakk om late og passive menn!

Mennene på nettet der du har vanket er altfor trege og har ikek forstått at de er menn?

Menn skal ta initiativ!

Slik at tafatte kvinner kan slipe å ta tak i seg selv.

Skrevet
Slik at tafatte kvinner kan slipe å ta tak i seg selv.

Ærlig talt jenter - det må da gå an å ta kontakt med en mann du synes er fin - en du har lyst til å bli kjent med. Man mister vel ikke maska for det vel? Trodde vi hadde kommet lenger i likestilling enn som så?!

Gjest Allikatt
Skrevet
Ærlig talt jenter - det må da gå an å ta kontakt med en mann du synes er fin - en du har lyst til å bli kjent med. Man mister vel ikke maska for det vel? Trodde vi hadde kommet lenger i likestilling enn som så?!

Klart man bør ta kontakt selv. Kan i alle fall ikke sitte på gjerdet og la livet fare forbi! Men, angående likestilling, så er det ikke sikkert at menneskenes tankegang har endret seg selv om samfunnet og lovene har det. Vi er vant til å tenke at mannen er jegeren og kvinnen er bytte. Dessverre.

Hos meg er det vel fifty fifty - noen ganger har det vært meg, andre ganger mannen. Det er vel ok? :)

Skrevet

ja, det er dessverre slik, vi får et intens kick av å bli beundret og jaktet på, og føle at vi er den utvalgte, slik føler jeg det i hvertfall..

MEN om jeg ser en kjempeherlig fyr, så kan det godt være at jeg tar sjansen på byen og sjekker ham opp, har merket at jeg ikke likte det så godt før, men det er faktisk ganske morsomt,!

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg var mer agressiv da jeg var på jakt. "Jeg har likt deg i 2 år og liker deg ennå" begynte jeg med, og etter det var jeg lur og fant han flere plasser. Før jeg skulle reise vekk en helg, fulgte han meg til bussen og jeg sa "Nå vil jeg egentlig kysse deg" og det fikk jeg. Så ingen kan kalle meg tafatt :ler: Han måtte kjappe seg med å spørre om vi skulle bli kjærester før jeg rakk det hah.

Skrevet

ja, jeg sa jo jeg også til en gammel flamme jeg møtte igjen, at jeg var kjempeforelska i ham og gledet meg til å gå på jobb hver dag, vi har nemlig vært kollegaer også... men jeg var full da jeg sa dette, da kan det ramle ut mye rart fra munnen min... :fnise::skravle:

Skrevet
Flere bør ta eksempel av meg. :filer:

JA - helt enig. For gutta er litt lei av å måtte ta kontakt selv hele tiden.

Gjest milkyway
Skrevet

Engentlig bare tullet jeg, siden jeg merket svaret mitt satt på en høy hvit hest, men jau. Husker jeg leste her inne at mannfolk hater at damer gjør sånt, fordi de vil være jaktende neandertalere eller noe sånt fjas. Min er veldig fornøyd iallfall!

Skrevet
Engentlig bare tullet jeg, siden jeg merket svaret mitt satt på en høy hvit hest, men jau. Husker jeg leste her inne at mannfolk hater at damer gjør sånt, fordi de vil være jaktende neandertalere eller noe sånt fjas. Min er veldig fornøyd iallfall!

Det er forskjell på å ta kontakt på en sterk og fin måte og å "være desperat". Sier du til en gutt på nettet at du har sansen for de verdiene han beskriver i sin profil så vekker det positiv oppmerksomhet. Ingenting å tape på det. Dummere å sitte der og vente på at noen skal ta kontakt - som du kanskje ikke vil ha kontakt med. Jenter - kom på banen -

Gjest milkyway
Skrevet

Ah det var snakk om internett her? Jeg trodde du mente stikke bort til noen å si det rett til dem.. Men en har ingenting å tape på det, uansett hvor det gjøres :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvorfor jakte når man ikke trenger det?

Skrevet
Hvorfor jakte når man ikke trenger det?

Fordi da kan man selv påvirke hvem man vil bli kjent med - istedenfor å bare måtte velge blant de som selv tar kontakt. Det er mange som tenker som deg, og ender opp med en som er veldig interessert - men kanskje ikke er den aller riktigste for deg. Han er det lurt å finne selv!

Skrevet
Mange av mine venner sier at jentene de treffer på nettet er så tafatte. De sitter bare og venter på at gutta skal ta kontakt.

Sannsynligvis er de bare ikke interessert i kontakt med akkurat disse mennen ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Fordi da kan man selv påvirke hvem man vil bli kjent med - istedenfor å bare måtte velge blant de som selv tar kontakt. Det er mange som tenker som deg, og ender opp med en som er veldig interessert - men kanskje ikke er den aller riktigste for deg. Han er det lurt å finne selv!

Jeg vil at han skal finne meg :lur:

Skrevet
Jeg vil at han skal finne meg :lur:

DEFANSIV HOLDNING ! Hvis livet leves på denne måten så får det ikke det innholdet du ønsker.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
DEFANSIV HOLDNING ! Hvis livet leves på denne måten så får det ikke det innholdet du ønsker.

Jeg får det som jeg vil og du får det som du vil?

Om du vil jakte så hvorfor ikke?

Det er opp til deg. Bare å sett igang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...