Eowyn Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Du må ikke forlate oss....Da blir jeg oppriktig lei meg!!! Blir jo ikke det samme her uten deg! Nei nei nei, må ikke dra. :blunke: Dundrevennen min!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 Du må ikke gå Diva er med i dundrevenn klubben jeg også :D klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. april 2003 #3 Del Skrevet 1. april 2003 Diva skal vel ikke gå vel ? :cry: jeg som ville bli bedre kjent og snakke litt med deg.. Du hører med til Kvinneguiden du, den er ikke den samme uten deg. Du virker så rååå : :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 1. april 2003 #4 Del Skrevet 1. april 2003 What??! :o å nei du, det skal du IKKE :D (Vi holder deg fast nemlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #5 Del Skrevet 1. april 2003 HVA?! Det får du ikke lov til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 1. april 2003 Hvor ble du av Diva? Savner deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. april 2003 #7 Del Skrevet 1. april 2003 Er Diva borte? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 1. april 2003 Vi skal jo ikke spekulere i andre personer her på KG, så vi bør kanskje ikke skrive så mye. Får bare håpe på at Diva dukker opp igjen imorgen. Hun følte seg veldig urettferdig behandlet tidligere idag, med god grunn. Men go'jenta kommer nok tilbake snart får vi håpe! Blir ikke det samme her uten henne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 3. april 2003 #9 Del Skrevet 3. april 2003 Så søte dere er :kysse: Har holdt meg mer eller mindre fraværende en stund. Endel bølger som måtte roes ned, og jeg håper det fortsetter her i all fred og fordragelighet :D Så jeg er her foreløpig i allefall. Tusen takk for hyggelige hilsner:) Har savnet dere masse.... :D Stor klem fra Diva : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2003 #10 Del Skrevet 4. april 2003 Flott å ha deg tilbake igjen, Diva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2003 #11 Del Skrevet 4. april 2003 Hadde du forlatt oss, måtte vi nok gått til "Få-Diva-tilbake-aksjon!" Og ikke glem at jeg vet hvor du bor! He he he he........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. april 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 4. april 2003 Godt å ha deg tilbake Diva-vennen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 4. april 2003 #13 Del Skrevet 4. april 2003 Hadde du forlatt oss, måtte vi nok gått til "Få-Diva-tilbake-aksjon!" Og ikke glem at jeg vet hvor du bor! He he he he........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå