Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Et kjapt lite googlesøk ga meg denne linken http://www.tine.no/page?id=26&key=17658&cat=1001 hvor du kan lese om innholdet i isen. Om man ikke skal få i seg kalorier må man vel nesten holde seg til å sluke luft og vann, og noen vitaminer, kanskje
Metis Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Det var det jeg hadde en mistanke om....På vektklubb kommer den opp med 0 kalorier uansett hvilken mengde jeg regnet ut fra. Synes det var svært mistenkelig....Takk for hjelpen! (det hadde vært veldig kjekt da!)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Haha! Håper dette var et tulleinnlegg. Med LITT sunn fornuft vet alle at isKREM ikke kan ha null kalorier.
~Mocca~ Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Men den er vel litt mer kalorifattig enn de andre iskremene? Jeg har nettopp spist en liten skål med sans vanlije! Nydelig!
Gjest Pet Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Den inneholder 150 kalorier pr 100 gr.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 nydelig is ja. bare så synd jeg ikke tåler den, magen blir helt koko. kanskje ikke så rart iom at jeg tømmer hele boksen...
Metis Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Nei, dette var ikke et tulleinnlegg, men dog et innlegg skrevet uten at jeg fikk tenkt meg om.... Litt pinlig, ja....men spontanreagerte da jeg fikk opp 0 kalorier på denne iskremen på vektklubben. Ønsketenkning.
Gjest AnneShirley Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Den er knapt mer kalorifattig en Dream-iskrem.. (og Dream synes jeg smaker bedre, så.. ) Det er bare å lese på pakkene i butikken, så ser du det
Gjest Elfrida Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Sjokoladepudding er mer kalorifattig (106kcal), bare såvidt litt mer sukker enn i vanlig fruktyogurt (100 kcal), og ellers omtrent samme innhold; melk, sukker, smakstilsetning, og i puddingen er det noe stivelsegreier.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Dream sjokoladeis smaker mye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå