Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det jeg hadde en mistanke om....På vektklubb kommer den opp med 0 kalorier uansett hvilken mengde jeg regnet ut fra. Synes det var svært mistenkelig....Takk for hjelpen!

(det hadde vært veldig kjekt da!)

Skrevet

Haha! Håper dette var et tulleinnlegg. Med LITT sunn fornuft vet alle at isKREM ikke kan ha null kalorier.

Skrevet

Men den er vel litt mer kalorifattig enn de andre iskremene? Jeg har nettopp spist en liten skål med sans vanlije! Nydelig! :)

Skrevet

nydelig is ja. bare så synd jeg ikke tåler den, magen blir helt koko. kanskje ikke så rart iom at jeg tømmer hele boksen...

:sjenert:

Skrevet

Nei, dette var ikke et tulleinnlegg, men dog et innlegg skrevet uten at jeg fikk tenkt meg om.... :sjenert: Litt pinlig, ja....men spontanreagerte da jeg fikk opp 0 kalorier på denne iskremen på vektklubben. Ønsketenkning.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Den er knapt mer kalorifattig en Dream-iskrem.. (og Dream synes jeg smaker bedre, så.. ;) )

Det er bare å lese på pakkene i butikken, så ser du det :)

Skrevet

Sjokoladepudding er mer kalorifattig (106kcal), bare såvidt litt mer sukker enn i vanlig fruktyogurt (100 kcal), og ellers omtrent samme innhold; melk, sukker, smakstilsetning, og i puddingen er det noe stivelsegreier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...