Mona32 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Er ute etter en brukbar MP3-spiller til under 1000-lappen. Kravene jeg har er at den skal ha minimum 1 gb og være oppladbar. Noen som har noen anbefalinger, og eventuelt hvor kjøper man den?
mustapippuri Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Denne: http://forbruker.no/digital/tester/mp3/article1959441.ece ? Har forløperen og er fornøyd med den.
Scully Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 selv forguder jeg iPod shuffle, den er 1 gb og koster 649,-. kom nye farger på markedet i går, bare å sjekke www.apple.com/norwaystore. Det kom også en ny iPod nano 4 GB i går, den har videofunksjon, bilder og musikk så klart. Koster 1190,- Absoultt et kupp, spør du meg. Spiller i 24 timer, og lades opp på et par timer (iPod Touch er selvsagt det festeste av det fete, men koster dog nesten 2500).
Dru Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Mp3-spillere med 1 GB og mer. Nok å velge i til en ok penge.
TheHairyToothfairy Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Se på Sony sine, jeg kjøpte en for et par år siden som er gulle god enda.
Lassie Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med min Creative Zen Stone. Liten, hendig og bra. Den har 1gB (du får den i større versjon også nå), og den lades via usb, eller du kan kjøpe sånn ekstrasak til usbkabelen sånn at du kan lade den i vanlig stikkontakt. Jeg var ikke ute etter noe store greier, heller ikke opptatt av masse "stæsj" på - derfor synes jeg denne er perfekt for meg. Den koster vel mellom 400-500kr, tror jeg. Her er den typen jeg har. Her er den nyere versjonen, Zen Stone Plus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå