Gå til innhold

Noen blomsterdekoratører her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen blomsterdekoratører her? Jeg skal gifte meg våren 09, og har allerede startet planleggingen. Har fått en ide om å ha en bukett bestående av gåsunder og hvite roser + noe grøn el. Skal gifte meg i bunad. Er dette noe som kan bli bra, samt at det lar seg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finnes det noen blomsterdekoratører her? Jeg skal gifte meg våren 09, og har allerede startet planleggingen. Har fått en ide om å ha en bukett bestående av gåsunder og hvite roser + noe grøn el. Skal gifte meg i bunad. Er dette noe som kan bli bra, samt at det lar seg gjøre?

Jepp, det kan bli bra det vet du. du kan feks ha en tett rund bukett i et "rede" av gåsunger, eller lime gåsunger tett i tett på en form og bygge buketten rundt dette.. mange muligheter, men du bør avtale dette mer en blomsterbuktikk, men helt klart mulig.. en enkel bukett er etter min mening det som passer best til bunad, men det spørs jo hvilken bunad du skal bruke da, hvis det ikke er noe hvit i den så ville jeg nok valgt en annen farge på rosene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...