emi Skrevet 6. september 2007 Forfatter #41 Skrevet 6. september 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi
Bønna Skrevet 7. september 2007 #42 Skrevet 7. september 2007 Jeg har etterspurt en humoristisk vinkling på noen bibelsitater som egentlig sier akkurat det samme som mange kritiserer islam for å forkynne. Og i hvilken kontekst inngår egentlig dette? Jo, for og i mot INNVANDRING. Skal det faen ikke en gang kunne refereres til hva denne tråden til syvende og sist dreier seg om? Det babbelet som du serverte i ditt svar til meg er fullstendig malplassert, og er bare et latterlig dårlig forsøk på latterliggjøring.
emi Skrevet 7. september 2007 Forfatter #43 Skrevet 7. september 2007 Og i hvilken kontekst inngår egentlig dette? Jo, for og i mot INNVANDRING. Skal det faen ikke en gang kunne refereres til hva denne tråden til syvende og sist dreier seg om? Det babbelet som du serverte i ditt svar til meg er fullstendig malplassert, og er bare et latterlig dårlig forsøk på latterliggjøring.Ehh..all den tid det er jeg som har startet tråden, så er det kanskje jeg som best vet hva den er ment å dreie seg om? Og forresten babbel? Neida, bare et svar hvor jeg viser at jeg tar det du skriver med det dypeste alvor. Dine svar er så velbegrunnede at de fortjener å bli besvart med dyp respekt. Min respekt for mennesker som er i stand til å gå over om det er her, har alt å ikke unngå relevans å gjøre. Latterliggjøring av latterliggjøring kan føre til mer innvandring uten relevans, men ser man på det fra en irrelevant vinkel forstår man så absolutt hva du uttrykker i klartekst. Klasseskillene i vårt samfunn viser at det er de som forsøker å få til en hypotenus vinkel på innvandring kontra klasseskille som får de største kuene.
Bønna Skrevet 7. september 2007 #44 Skrevet 7. september 2007 Ehh..all den tid det er jeg som har startet tråden, så er det kanskje jeg som best vet hva den er ment å dreie seg om? Du har allerede nevnt, og ikke minst demonstrert, at det er latterliggjøring som er din intensjon med denne tråden. Men driver du med denne latterliggjøringen for latterliggjøringens egen skyld? Tar du det bare ut av tomme intet, og mener intet med det? Det er iallfall på det rene, at når det materialet du bruker for å konstruere en vits er hentet fra en samfunnskontekst, vil selve vitsen også inngå i den samme samfunnskonteksten du hentet materialet fra. Det er meget mulig du er for dum til å forstå dette, og at du ler uten å forstå det grann av hvorfor du ler eller hva du ler av. Men av den grunn blir det ikke mindre kunnskapsløst og uintelligent å hevde at referanser til innvandring og innvandringspolitikk ikke har noen ting i denne tråden å gjøre. Tvert i mot. Skal det ha noen humoristisk verdi, ditt forsøk på latterliggjøring av meg ved bruk av ironiserende babbel, er det en forutsetning at jeg skriver intetsigende tekster. Men med tanke på at du har demonstrert en manglende evne til å forstå både hvordan en vits oppstår og vitsens virkemåte, har du også demonstrert at din manglende evne til å forstå mine tekster skyldes din mangel på intelligens heller enn at jeg skriver intetsigende tekster. Ergo eksisterer det ikke noen humoristisk verdi ved ditt ironiserende babbel. Det eksisterer bare demonstrasjoner av dumskap.
emi Skrevet 7. september 2007 Forfatter #45 Skrevet 7. september 2007 Du og jeg Bønna, vi forstår hverandre vi
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #46 Skrevet 7. september 2007 Men Bønna da. Hvis det er noe du bør innse er det at du skriver intetsigende tekster.
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. september 2007 #47 Skrevet 7. september 2007 Hva er det som er så vanskelig å forstå med at innvandring er det egentlige bakteppet for hele greia her? Ingen innvandring – ingen islam i Europa. Ingen islam i Europa – ingen interesse for å sammenligne ekstreme sitater fra bibelen og koranen. Skjønner du? Islam ville ikke en gang vært et tema i Europa uten innvandring. Det er innvandringsspørsmålet som er hovedårsaken til at noen i Europa i det hele tatt har interesse av å fremstille islam som like ekstrem, og dermed like ufarlig, som kristendommen. islam ville eksistert i Europa uansett om det hadde vært innvandring eller ikke. Religion er en ide. En ide kan ikke dø det ville nok vært mindre muslimer om vi ikke hadde fått innvadring. Men det ville fremdels kommet muslimer på ferie Europeere ville fremdels dratt til muslimske land. Personer ville fremdels vært folk som mente at islam var den rette troen, det er ikke så enkelt som du skriver der.
Bønna Skrevet 7. september 2007 #48 Skrevet 7. september 2007 Du og jeg Bønna, vi forstår hverandre vi :rødme:
emi Skrevet 7. september 2007 Forfatter #49 Skrevet 7. september 2007 :rødme: Og hvor blei det av sexen om jeg tør spørre?
Bønna Skrevet 7. september 2007 #50 Skrevet 7. september 2007 Og hvor blei det av sexen om jeg tør spørre? Den er så heftig at den må sensureres av hensyn til offentlighetens bluferdighet.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #51 Skrevet 8. september 2007 Og hvor blei det av sexen om jeg tør spørre? Ja ! Ingen.. Hm..
Bønna Skrevet 8. september 2007 #52 Skrevet 8. september 2007 Og hvor blei det av sexen om jeg tør spørre? Når jeg tenker meg om er årsaken til din klem at jeg parerte ditt mobbeforsøk ved å nøytralisere dets essens. Og det er også selve årsaken til vårt manglende seksualliv. Jeg får rett og slett slapp pikk av deg, din jævla Høyre-velger!
emi Skrevet 8. september 2007 Forfatter #53 Skrevet 8. september 2007 Når jeg tenker meg om er årsaken til din klem at jeg parerte ditt mobbeforsøk ved å nøytralisere dets essens. Og det er også selve årsaken til vårt manglende seksualliv. Jeg får rett og slett slapp pikk av deg, din jævla Høyre-velger! Såså, vi kommuniserer jo så godt, så la oss snakke oss gjennom problemene dine Har du søkt opp innleggene mine?
Gjest Blondie65 Skrevet 8. september 2007 #54 Skrevet 8. september 2007 Dine svar er så velbegrunnede at de fortjener å bli besvart med dyp respekt. Min respekt for mennesker som er i stand til å gå over om det er her, har alt å ikke unngå relevans å gjøre. Latterliggjøring av latterliggjøring kan føre til mer innvandring uten relevans, men ser man på det fra en irrelevant vinkel forstår man så absolutt hva du uttrykker i klartekst. Klasseskillene i vårt samfunn viser at det er de som forsøker å få til en hypotenus vinkel på innvandring kontra klasseskille som får de største kuene. Vel talt
Gjest Blondie65 Skrevet 8. september 2007 #56 Skrevet 8. september 2007 ..men det blir det ikke litt feil å ikke kritisere Koranen av den grunn ? ..egentlig er vel denne diskusjonen i grenseland hypotetisk, er det egentlig noen som tør å kritisere Koranen åpenlyst ? Det virker som mange tar den vrien, om å heller finne noe kritikkverdig i Bibelen også, for å slippe å gjøre det de bør; nemlig å kritisere en mektig religion.. Å gå hem ... Noen av oss er totalt ikke-troende. Enhver religion er derfor latterlig. En dag ler vi av morsomme sitater fra Islam og den neste dreper vi oss av latter over kristendommen. Den tredje så er det jødene som får. Det er RELIGION som er problemet, slik en del ateister ser det ikke islam eller kristendom. Enhver må ha rett til å praktisere sin religion så fremt den ikke er i strid med lovene i det landet man bor. Dersom vi hadde praktisert DETTE istedenfor å være livredd for å støte religiøse menneskers religionsfrihet hadde vi kommet langt.
Bønna Skrevet 8. september 2007 #57 Skrevet 8. september 2007 Såså, vi kommuniserer jo så godt, så la oss snakke oss gjennom problemene dine Har du søkt opp innleggene mine? Kommuniserer godt? Jeg mener du er ei jævla høyrefitte! Og du mener jeg er hva slags pikk?
Gjest Blondie65 Skrevet 8. september 2007 #58 Skrevet 8. september 2007 (endret) ... never mind ... Endret 8. september 2007 av Blondie65
emi Skrevet 8. september 2007 Forfatter #59 Skrevet 8. september 2007 Kommuniserer godt? Yepp Vi kommer nok gjennom dette skal du se.
Bønna Skrevet 8. september 2007 #60 Skrevet 8. september 2007 Har du søkt opp innleggene mine? De er skremmende, og gir meg alt annet enn ståpikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå