Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1974612.ece Som ventet
Gjest =tentacle= Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Mennene valgte rett og slett vakre kvinner, fordi skjønnhet kunne tyde på at kvinnene har gode gener hvis de får barn. At menn velger vakre kvinner, er ikke akkurat en bombe. Heller ikke at det tolkes som et valg som gjøres for å få sunne barn. Jeg tror det kan være så enkelt som at menn liker vakre kvinner for sin egen del, og fordi det gir status å ha en vakker partner.
mamut75 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Må bare få komme med en liten kommentar til selve undersøkelsen (metode kritikk ) . Utvalget 26 kvinner og 21 menn er veldig lite til å kunne si noe generelt om kriterier menn og kvinner velger etter , i tillegg til dette er det vel ganske usikkert om mennesker som går på speed date ( i tyskland ) er representativt for den norske befolkning .
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Det kan godt tenkes at dette stemmer, men i så fall er det temmelig mange unntak som bekrefter regelen rundt omkring... Faktisk så mange at unntakene blir regelen.
Solskinnsbolla Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1974612.ece Som ventet "Kvinnene så etter en kombinasjon av status, flott utseende og omsorgsfullhet. En mann med en slik kombinasjon, kan beskytte sine etterkommere i en vanskelig verden." jadda! da er jeg klar
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Jeg håper ikke menn bare tar den de får. De bør være litt kresne.
caso Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Jeg håper ikke menn bare tar den de får. De bør være litt kresne. Desperate tar det de får, andre er kresne Tror den regelen gjelder ganske generelt for alle kjønn jeg.
Gjest Don Giovanni Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 TS: Hvis du skal lage en tråd basert på en link bør du kanskje lese linken først. Essensen har ingenting med overskriften din å gjøre i det hele tatt. Og forøvrig tar jeg det jeg vil, ikke det jeg får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå