Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Prøver å bestille Crest Whitestrips på nettet. Vil helst ikke kjøpe på ebay. Men jeg får det ikke til! Er det noen som har en grei link som fører meg rett til et sted hvor man sender til Norge, og hvor det er uproblematisk å registrere seg? Jeg har prøvd fire steder nå.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Vær så snill, det må da være noen som har bestilt Crest Whitestrips på nettet? Jeg vil altså helst unngå ebay.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 kanskje fordi de ikke sender til norge? hvorfor ikke på ebay? jeg har kjøpt derfra. funket bra det.
Leo Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hva er problemet med ebay? Jeg har overhodet ikke peiling på Crest Whitestripes (Bortsett fra at jeg nå har forstått at det dreier seg om tannbleking...) og så vidt jeg kan se er det mange tilbydere på ebay som sender til Norge. Det er for så vidt bare å velge å vrake... Det eneste du bør passe på er at den du kjøper fra har høy score m.h.p. fornøyde kunder (Jeg kjøper f.eks. ikke fra noen som har under 99%) og aksepterer PayPal. Jeg har kjøpt mye forskjellig på ebay de siste månedene (30 - 40 forsendelser tror jeg ...) og jeg har foreløpig ikke hatt ett eneste problem verken med selgere, forsendelse, betaling eller varer.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 www.cheapotc.com De har forskjellige varianter av Crest Whitestrips til under 200-lappen. Har bestilt der selv to ganger, med null problemer og ekstremt rask levering. Du må riktignok registrere deg (dersom du ikke har en Google-account fra før) men jeg vil ikke karakterisere det som særlig problematisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå