Gå til innhold

Hvor i landet kommer dere fra????

I hvilken landsdel bor du?  

1. 1. I hvilken landsdel bor du?

• Nordnorge
      12
    • Midtnorge
      9
    • Østlandet
      28
    • Sørlandet
      2
    • Vestlandet
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, siden det er mulig å legge til så få alternativer på avstemmingen, så får vi ta det grovt, så kan vi jo skrive litt "mer bestemt" alle sammen....

(Det hadde jo vært hyggelig å fått lagt inn litt flrer alternativer, men det går altså ikke, så sånn blir det)

Jeg bor langt sør i Nord-Trøndelag

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg holder til på Østlandet, nærmere bestemt Østfold, og enda nærmere bestemt Indre Østfold. Nærmere kommer jeg ikke i denne omgang... :wink:

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg har alltid bodd på Østlandet og de siste litt over 4 årene har jeg holdt hus i Oslo.

Gjest Lizbet
Skrevet

Siden sør-østlandet ikke var mulig stemte jeg østlandet...for tiden holder jeg til i oslo og jeg skal aldre flytte til sørlandet igjen...Altfor masse folk om sommeren som kommer og finner seg til rette med stor selvfølge og helt tomt om vinteren... Og er lei slikt et snevert miljø..Vrang å gjøre til lags??

JA 8)

Trives nå her i byen jeg da.

Skrevet

født og oppvokst i oslo, nå bor jeg et par mil utenfor.

Skrevet

Bor i nord, nærmere bestemt Tromsø. Kommer opprinnelig fra Midt-Troms, men forholdene var for små for meg der. Studier og jobb har dratt meg til Tromsø, så til Oslo og nå sist tilbake til Tromsø. Og her tror jeg nok vi blir værende, jeg, min kjære og veslejenta vår :D

Skrevet

Bor i Tromsø, og blir værende her (ihvertfall) til neste sommer :)

Skrevet

Oppvokst på Østlandet.

Telemark, Akershus og nå Oslo.

Bodd noen år i Midt-Norge.

Skrevet

Er "rotløs ungdom" fra Østlandet :lol: (bodd flere steder her), har også bodd noen år på vestlandet og i nord-norge. Nå bor jeg i Oslo, det er vel den byen jeg føler er "min".

Skrevet

Opprinnelig Østlending, men bor på Vestlandet og her vil jeg bli.

Gjest Étoile
Skrevet

Er fra vestlandet og har de siste 2 årene bodd i Oslo. Her trives jeg som plommen i egget! Blir her ihvertfall 2 år til, og så får jeg se hvor evt. videre studier/jobb fører meg hen, har veldig lyst til å flytte til utlandet i noen år... og så tilbake til Oslo igjen. :D

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg kommer fra Vestfold, nærmere bestemt Nykirke. Nå bor jeg i Oslo og er fornøyd med det her med min kjære :wink: Altså fra Østlandet om noen ikke visste det.

Skrevet

Er fra Oppland (Hadeland) men bor nå i Oslo. Tenker å flytte tilbake.. Men uansett blir det østlandet..

Trulta :lol:

Skrevet

Holder hus i Nord-Trøndelag jeg.....på landet et sted :D

Skrevet

Bor i Vestfold, jeg, og her har jeg bodd hele mitt liv bortsett fra et kort opphold i Oslo.

Holder til ved Oslofjorden, i den aller fineste av Vestfold-byene, og alle vet selvfølgelig hvilken det er!

Skrevet

Født på Andenes i Nordland, men har levd mesteparten av livet her på Østlandet.

Skrevet

Er fra Nordland!

Har bodd i Bodø mesteparten av mitt liv, men nå bor jeg altså i Oslo.

Skrevet

Midt i Norge, der kommer jeg fra! :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...