Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Er d noen som kan anbefale en virkelig god selvbruningskrem/skum for ansiktet? Jeg føler at jeg har prøvd d meste, både dyre og billige produkter, men enten så gir de minimalt med farge, eller så får jeg røde, kviselignende nupper i hele ansiktet slik at jeg ikke ser ut.. Jeg er helt mørk, så jeg trenger en som gir godt med farge uten at den på noen måte "skader" huden.. Blir kjempeglad for all tilbakemelding
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Anyone??? Vil nemlig helst ut å kjøpe IDAG :-)
Gjest Alou Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Shiseido selvbrunings gel. Den gir en nydelig naturlig farge, trekker lynfort inn i huden og lukter godt. Husker ikke prisen pr. flaske, men hvis du bare bruker den i ansiktet/halsen (noe jeg også gjør - bruker billigere til kroppen.) varer den lenge. Jeg har aldri vært så fornøyd med noen andre selvbruningsprodukter. Hvis du søker på forumet etter Shiseido selvbruning vil du sikkert finne mine andre propaganda- innlegg og lese noe mer om den .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå