Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 :love: Er det jeg som er blitt helt sprø? måtte bare få det ut, er så UUUTROLIG forelska, at jeg vil rive meg i håret, hyle det høyt ut jeeeeeeeehaaaa og danse i hele rommet, til jeg blir helt utslitt, og så le høyt, he he....begynner å føle meg som TOM Cruise, jeg tror forelskelse kan gjøre folk helt sprø....JEG blir litt skremt av meg selv he he :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:
Tinge_Ling Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 :love: Er det jeg som er blitt helt sprø? måtte bare få det ut, er så UUUTROLIG forelska, at jeg vil rive meg i håret, hyle det høyt ut jeeeeeeeehaaaa og danse i hele rommet, til jeg blir helt utslitt, og så le høyt, he he....begynner å føle meg som TOM Cruise, jeg tror forelskelse kan gjøre folk helt sprø....JEG blir litt skremt av meg selv he he :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: ÅÅÅ...så kooooselig da!!! Herlig med forelskelse!!!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 YES BABY it is, og det er en helt spesiell følelse, det kribler og romstrerer i magen, jeg føler at jeg har LOVE skrevet over hele panna når jeg ser han, og jeg som til vanlig eller normalt sett kan snakke normalt med folk, blir helt ukontrollert nervøs når jeg snakker med ham. Ja skal nyte det! :love: :rødme: :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå