Nokia Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Har nettopp vært i en ny interiørbutikk som heter Mollys Heaven. En av de flotteste butikkene jeg har sett på lenge! De hadde masse rimelige, flotte ting, som likevel så eksklusive ut. Følte bare jeg måtte reklamere litt, jeg fikk veldig god service, og ble imponert over utvalget. Bare sånn for oss som er litt glad i interiørbutikker....
ToveM Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Har nettopp vært i en ny interiørbutikk som heter Mollys Heaven. En av de flotteste butikkene jeg har sett på lenge! De hadde masse rimelige, flotte ting, som likevel så eksklusive ut. Følte bare jeg måtte reklamere litt, jeg fikk veldig god service, og ble imponert over utvalget. Bare sånn for oss som er litt glad i interiørbutikker.... Hvor ligger den på Sotra henne..på Sartor senteret eller??
Gulltopp Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Molly Heaven har nettbutikk også for oss som ikke bor på Sotra. www.mollysheaven.no En butikk helt i min smak! Skulle ønske jeg bodde litt nærmere Sotra ja, så jeg kunne besøke butikken irl!
Nokia Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Hvor ligger den på Sotra henne..på Sartor senteret eller?? Bak Sartor, på en måte.... Rett over veien fra det bygget der Posten er (eller hvertfall lå før)
Gjest *smak* Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg kommer ikke inn på mollysheaven.no? Er du sikker på at det er riktig adresse?
Helen Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg kommer ikke inn på mollysheaven.no? Er du sikker på at det er riktig adresse? Jeg kom inn: http://www.mollysheaven.no/
prinsessa Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Fant denne siden i går og de hadde jo bare så mye fint. Er det forresten noe andre som har noen interiør-internettsider og anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Takk for tipset om Molly's heaven. Var innom der forrige dagen, og de hadde kjempemasse fint - og de var ikke spesielt dyre. Hun som jobbet der (eier) var kjempekoselig, så der skal jeg tilbake og shoppe mer! Hun sa forresten at dersom man var 5 venninner (eller flere), så kunne hun etter avtale åpne butikken utenom åpningstidene, og da ville man få noe kaldt å drikke og kanskje noe sjokolade eller noe, samt rabatter... :-)
Gjest antigartner Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Det så ut som hun hadde mye fint!! Bra å få slike tips.
Gjest Tigerjente Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Så gøy!! Jeg har jo nettopp flyttet på sotra! Der skal jeg ta meg en tur en av de nærmeste dagene for litt inspirasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå