Gå til innhold

Kjmepeflott interiørbutikk på Sotra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært i en ny interiørbutikk som heter Mollys Heaven. En av de flotteste butikkene jeg har sett på lenge! De hadde masse rimelige, flotte ting, som likevel så eksklusive ut. Følte bare jeg måtte reklamere litt, jeg fikk veldig god service, og ble imponert over utvalget.

Bare sånn for oss som er litt glad i interiørbutikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har nettopp vært i en ny interiørbutikk som heter Mollys Heaven. En av de flotteste butikkene jeg har sett på lenge! De hadde masse rimelige, flotte ting, som likevel så eksklusive ut. Følte bare jeg måtte reklamere litt, jeg fikk veldig god service, og ble imponert over utvalget.

Bare sånn for oss som er litt glad i interiørbutikker....

Hvor ligger den på Sotra henne..på Sartor senteret eller??

Skrevet

Molly Heaven har nettbutikk også for oss som ikke bor på Sotra.

www.mollysheaven.no

En butikk helt i min smak! Skulle ønske jeg bodde litt nærmere Sotra ja, så jeg kunne besøke butikken irl!

Skrevet
Hvor ligger den på Sotra henne..på Sartor senteret eller??

Bak Sartor, på en måte.... Rett over veien fra det bygget der Posten er (eller hvertfall lå før)

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på mollysheaven.no? Er du sikker på at det er riktig adresse?

Skrevet

Fant denne siden i går og de hadde jo bare så mye fint. Er det forresten noe andre som har noen interiør-internettsider og anbefale?

Skrevet

Takk for tipset om Molly's heaven. Var innom der forrige dagen, og de hadde kjempemasse fint - og de var ikke spesielt dyre. Hun som jobbet der (eier) var kjempekoselig, så der skal jeg tilbake og shoppe mer! Hun sa forresten at dersom man var 5 venninner (eller flere), så kunne hun etter avtale åpne butikken utenom åpningstidene, og da ville man få noe kaldt å drikke og kanskje noe sjokolade eller noe, samt rabatter... :-)

Gjest antigartner
Skrevet

Det så ut som hun hadde mye fint!! Bra å få slike tips. :)

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så gøy!!

Jeg har jo nettopp flyttet på sotra!

Der skal jeg ta meg en tur en av de nærmeste dagene for litt inspirasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...