La Guapa Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Nå har vi blitt prøvere igjen. Venter mens like over helgen...altså om en uke. Blir GAL av å vente. Jeg blir 35 år i januar.Og nå MÅ andremann komme fort som farken. Dette er første forsøk etter at jeg tok ut kobberspiralen.Det klaffet perfekt for tre år siden og jeg ble gravid på første forsøk Håper vi slipper å få mange måneder uten graviditet.Vet jo at sjansene er mindre nå når alderen min er høyere Vil skrive litt her inne....det er godt å være sammen med asndre som gidder å snakke masse om El og IKM
jente 79 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 som prøver igjen. Du er blandt mange utålmodige damer her Lykke til
La Guapa Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 tusen takk Kommer nok til å skrive masse her inne.Var ganske så aktiv gjennom forrige graviditet også
GlamCat Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Velkommen og lykke til. Håper dere blir like heldige denne gangen også Har Dere allerede begynt å prøve så du egentlig håper at mensen ikke kommer, eller venter du på mens for å begynne å prøve på ordentlig?
MissiS Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Venter mens like over helgen...altså om en uke. Blir GAL av å vente. Signerer denne Har IKM mandag og det er forbaska lenge til!!!
*Lene* Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Og jeg har IKM på søndag! Det ligger 2 CB tester og brenner i skuffen. De kaaan jo taes ca 3 dager før IKM Blir :gah: av å vente...
jente 79 Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg vet ikke helt når jeg har IKM denne måneden... Hadde en SA har... Er kjempeutålmodig etter ny klaff, men aner ikke når jeg kan teste... Antagelig har jeg nettopp hatt EL, men samtidig følte jeg at EL var forrige uke (Når det egentlig skulle ha vært hvis ikke jeg hadde hatt SA) Men aner jo ikke................. Er syklusen som vanlig kan jeg teste til helga, men er nok litt vel optimistisk det der... får vel bare vente på TR, og ta det derfra...
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Og jeg har IKM på søndag! Det ligger 2 CB tester og brenner i skuffen. De kaaan jo taes ca 3 dager før IKM Blir :gah: av å vente... Men hva i alle dager skulle være vitsen med å testen FØR IKM? Jeg ville ventet til et par dager etter IKM før jeg tok en test. For mensen er jo bra nok "test" i seg selv..
Gjest *nurket* Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Men hva i alle dager skulle være vitsen med å testen FØR IKM? Jeg ville ventet til et par dager etter IKM før jeg tok en test. For mensen er jo bra nok "test" i seg selv.. Fordi noen prøver blir altfor utålmodig til å vente til etter IKM. Jeg har testet før IKM ved mine svangerskap. Jeg er altfor utålmodig til å vente når jeg prøver å bli gravid :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå