Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Leiligheten jeg bor i, og eier sammen med eks skal ut for salg snart. Aller helst ønsker jeg å være flyttet ut før den blir lagt ut for salg. Har i dag vært på visning i en leilighet jeg kunne tenkt meg å leie, som er ledig fra d.d. Men så blir jeg så usikker på om jeg ska ha is i magen, og vente til vi er kommet mer i gang med salget av leiligheten. Noen som har erfaringer med lignende situasjon? Jeg tror og håper at det ikke skal bli noe problem å få solgt leiligheten, da den ligger attraktivt til osv. Skulle gjerne ha kjøpt ut eksen, men det har jeg desverre ikke råd til. Er bare så redd for å gå på en smell ved å leie meg leilighet nå, og ikke få solgt den andre rimelig kjapt.
Bex Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Sa de ikke på nyhetene i går at det i snitt tar 24 dager å selge en leilighet idag? Også må du huske på at kjøper kanskje ikke vil ta over med en gang. Kanskje han/hun har 3 måneders oppsigelse der de bor nå, eller du kan være heldig å få kjøper som kan flytte rett inn. Litt gambling vil det være å leie ny leilighet så tidlig, og du kan risikere å sitte der med doble husleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå