Gå til innhold

Ooooooohhhhrgasme

Monstermagnet

Har du fått vaginalorgasme under samleie?  

1. 1. Har du fått vaginalorgasme under samleie?

• Ja
      24
    • Nei
      21

Anbefalte innlegg

Jeg leste et sted at kun 4 av 10 kvinner oppnår orgasme under samleie. Men hva slags orgasmer er det da snakk om. Flere av mine "erobringer" har fått "klitorisorgasmer" under samleie, og atter andre vaginale... Men gjelder klitorisorgasmer også i denne statistikken?

(Håper det.. For jeg tror ikke 40 % av mine elskerinner har fått vagina-orgasme under "ut og inn øvelsene") :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neppe klitorisorgasme går inn under den statistikken siden det står vaginalorgasme. Hadde de ment klitorisorgasme i tillegg ville det vel bare stått orgasme, eller?

Har aldri hatt vaginalorgasme. Og helt ærlig så har jeg aldri savnet det heller. Klitorisorgasme er mer enn godt nok for meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Aner ikke hvordan det er med statistikken, kan bare snakke for meg selv. Og vaginalorgasme er ikke dagligdags (for å bruke det uttrykket) for meg...

Men det er destobedre når det da skjer.... :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestBaardsen

Vel, alle damer jeg har vært med har fått vaginalorgasme. Trodde det var vanlig, jeg... Er det bare meg, da eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' alle damer jeg har vært med har fått vaginalorgasme. Trodde det var vanlig, jeg... Er det bare meg, da eller? :wink:[/quote']

Hmmm... Hva mener du med vaginal orgasme?

Da mener jeg orgasme som kommer av KUN samleie, ikke noe stimuli på klitoris.

Klitorisorgasme er det mest vanlige. Men da BLIR klitoris stimulert, enten av en fing, tunge, gnukking på et vis mot mannen mens en har samleie osv.

Vaginal orgasme er ikke så vanlig. Og de som får det, pleier ikke få det hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel' date=' alle damer jeg har vært med har fått vaginalorgasme. Trodde det var vanlig, jeg... Er det bare meg, da eller? :wink:[/quote']

Nei, det er bare damene som faker :wink:

Enten så har du ikke vært med veldig mange damer, eller så har de lurt deg grundig, tror jeg. :-?

Av de jeg har hatt et fast forhold til i en lengre periode, 5 i tallet, er det 2 som har fått vaginalorgasmer (+ 1, men da kun ved bruk av fingrene). ONS'ene er det verre med. Litt dårligere statistikk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri fått vaginalorgasme under samleie. Men

kan ikke si at det plager meg så veldig altså...

Klarer meg helt fint med den andre "varianten" jeg!

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vaginalorgasme noen ganger når jeg er skikkelig kåt på forhåd. Men vanligvis får jeg orgasme ved at jeg bruker fingrene på klitoris samtidig som mannen min tar meg vaginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestBaardsen

Vel, jeg mener *vaginalorgasme*. Det var ikke snakk om stimulering av klitoris eller noe annet (bortsett fra når jeg støter borti henne, som kanskje ikke er til å unngå :sjokk: )

Den ene hadde aldri fått orgasme før, og med meg var hun plutselig multiorgasmisk, med og UTEN klitorisstimulering.

Men så jeg er jo også en god del over snittet.

Og for de som ikke tror meg, kan vi jo arrangere et møte og få avgjort saken. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg mener *vaginalorgasme*. Det var ikke snakk om stimulering av klitoris eller noe annet (bortsett fra når jeg støter borti henne, som kanskje ikke er til å unngå :sjokk: )

Den ene hadde aldri fått orgasme før, og med meg var hun plutselig multiorgasmisk, med og UTEN klitorisstimulering.

Men så jeg er jo også en god del over snittet.

Og for de som ikke tror meg, kan vi jo arrangere et møte og få avgjort saken. :blunke:

*grøsse* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg har! Hvem har ikke det da? I de fleste tilfeller kommer det jo an på utstyret og hvordan det styres, ække sant? De fleste, hvis de vil da

kan jo oppleve det meste. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Hmmm...noen har ikke problemer med selvtilliten i alle fall.....

Fra ikke no til multiorgasmer....høres usannsylig ut spør du meg. (Noe ingen har gjort)

Tror jeg også kan spandere på meg et grøss her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GjestBaardsen

Ja, ja. Det var ikke gjort over en kveld å få henne multiorgasmisk (selv om hun også kom første kvelden - vaginalt!). Vel, tro hva dere vil, men dere har tydeligvis ikke opplevd alt. :ler:

Men, nå var det ikke meg denne tråden skulle handle om....

10" Monster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

GjestBaardsen"]Vel, alle damer jeg har vært med har fått vaginalorgasme. Trodde det var vanlig, jeg... Er det bare meg, da eller?

Vel, for å si det sånn så tror jeg faktisk at du er blitt lurt. Jeg har mange venninner som faker vaginal orgasme, og det er dessverre et ganske vanlig fenomen. Det er IKKE mange kvinner som får vaginal orgasme. Klitorisorgasme derimot, er det mange som får... Men det er gøy å se hvor mange mannfolk som faktisk får seg til å tro at de er helt FANTASTISKE i senga :ler: Ser ut til at vi har et godt eksempel her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Scarlet

GjestBaardsen"]Vel, alle damer jeg har vært med har fått vaginalorgasme. Trodde det var vanlig, jeg... Er det bare meg, da eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest serieorgasmer

Velger å være annonym for anledningen.

Svarene her får meg til å begynne å tvile på min egen seksualitet...

Med min nåværende partner får jeg, uten stimuli av klitroris, serieorgasmer (har prøvd å holde tellinga, men kommer alltid ut av det :-? ). Har aldri opplevd lignende, og ifølge svarene her er det mest sannsynlig at jeg faker dem, men jeg ser stjerner og måner og mister helt kontrollen gang på gang på gang...

- er vel bare unormale og håper inderlig vi fortsetter med å være det!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...