Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvor kan man spise god vegetarmat i Trondheim på en søndag?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 De har i hvert fall noe vegetarmat på den indiske restauranten nede i Ravnkloa. Ikke spesielt fancy sted eller - utvalg, men jeg spiste en linserett der som var helt ok.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Eller du kan prøve Jadab i Brattørgata. http://jadab.no/index.htm
øyenstikker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 egon har flere vagetar-retter. til og med merket i menyen
Gulltopp Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Da jeg bodde i Trondheim (noen år siden) så var det hvertfall en vegetarrestaurant på andre sida av elva fra kjøpmannsgata, som het markens grøde (tror jeg..). Mener og det er en vegetar-restaurant på Bakklandet.
jannamor Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Hvor kan man spise god vegetarmat i Trondheim på en søndag? kanskje litt sent ute her med persilleriet ved teateret er jo en vegetar restaurant
Gjest ts Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 kanskje litt sent ute her med persilleriet ved teateret er jo en vegetar restaurant De har kjempegod mat. Jeg spiste der mandag, men søndag hadde de stengt. Jeg spiste på den indiske restauranten nede ved Ravnkloa, men ble skuffet både over maten og servicen.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 De har kjempegod mat. Jeg spiste der mandag, men søndag hadde de stengt. Jeg spiste på den indiske restauranten nede ved Ravnkloa, men ble skuffet både over maten og servicen. Du skulle hørt på meg og gått på Jadab i stedet.
jannamor Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Du skulle hørt på meg og gått på Jadab i stedet. definitivt jadab.... de er best!!!! de ligger i hm hva heter den gata da carl johansgate. bunn av nordre inn ved dolly dimples litt inn så ligger det på høyre hånd. mmmmm indisk namenam
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Du skulle hørt på meg og gått på Jadab i stedet. Det skulle jeg absolutt! Inderen nede ved Ravnkloa var mest en nødløsning. Neste gang må jeg huske å lete fram adresser før jeg reiser slik at jeg ikke desperat leter etter noe å spise mens magen rumler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå