Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et kjempeproblem.

Er gift og har 2 barn i tenårene - forholdet går på tomgang - nærheten er borte og følelser er pakket bort, respekten for hverandre er ?

Man surfer på nettet og googler en gammel kjæreste - puff en epost adresse dukker opp. Tenke litt og sender en mail - kunne jo være morsomt og spennende.

Får svar! Har tenkt på deg! Skal vi snakke en dag ? Hun skilt og 3 unger

Ringer omsider. Pling - banke banke sier hjertet - får ikke sove - tenke tenke.

Hva f.. gjør man - man lever kun en gang er det noen som skriver. Samtidig er det et par unger som helst skulle komme seg greit frem til voksenalderen uten for stor belastning av et mulig brudd.

Kvinner - noen støtte å få ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal ha mer kontakt med denne eksen før du har bestemt deg for om du skal forlate din kone. Ikke ha kontakt på nettet eller tlf heller. Hvis du velger å forlate din kone og flytter ut kan du ta opp igjen kontakten med din eks. Men vær forberedt på at det kanskje ikke blir som du drømmer om. Hverdagen vil innhente dere også. Tenk deg godt om.

Skrevet

Ikke noe støtte her heller nei. Jeg syns ikke det er ok å oppsøke slike ting når man er i ett forhold, å søke fristelser er unødvendig. Så visst du syns forholdet er dødt burde du gå fra din kone, så eventuelt gjøre som du vil!!

Skrevet

Jeg synes du er en stor tosk, idiot, drittsekk, you name it, som tar kontakt me eksen på den måten mens du er i et forhold.

Håper du aldri mer får tissen din til å stå.

(Ja, jeg er litt følsom ang. ekser... :sjenert: )

Gjest Gjest igjen
Skrevet
Synes ikke du skal ha mer kontakt med denne eksen før du har bestemt deg for om du skal forlate din kone. Ikke ha kontakt på nettet eller tlf heller. Hvis du velger å forlate din kone og flytter ut kan du ta opp igjen kontakten med din eks. Men vær forberedt på at det kanskje ikke blir som du drømmer om. Hverdagen vil innhente dere også. Tenk deg godt om.

Nei, det var vel som jeg hadde forestillt meg - ingen oppmuntring til å spille på nye heste :tristbla:

Jeg er fullt klar over at jeg bør rydde i eget bo innen jeg går videre, og at jeg selvsagt ikke kan ha noen forhåpninger til gamle bekjentskaper - men tanken :jepp:

Skrevet

Det er nok mange som er som deg- min første tanke er: hvorfor flytter du ikke bare ut? du har barn i tenårene- ikke småbarn, og de takler jo et brudd hvis du absolutt ikke vil mere.

Jeg forstår deg veldig godt jeg, har vært i samme situasjon selv, så mitt råd til deg er å tenke deg godt om, og hvis du føler at forholdet er dødt, ja da ville jeg bare flyttet ut, dine barn vil forstå det! :)

Skrevet

En ting om gangen og i RIKTIG rekkefølge. Bare da tror jeg du får det godt siden.

Hva med å ta en prat med kona om disse tingene, at hverdagen er kjedelig? Hva med å lage et skuespill for dere, bli kjent på nytt? Inviter henne på tur i marka, lag lunsj ute, ta dere en fellesdag på spa. Herregud det bugner jo av muligheter når man har store barn som klarer seg selv!

Skrevet

I den senere tid har jeg hatt kontakt med to par som har opplevd det du nå har. I det ene tilfellet var fruen i huset på klassefest og traff igjen en gammel flamme. Forholdet hjemme led under at de ikke hadde tatt vare på det de hadde. Det nye forholdet blusset opp, og nå har de gått fra hverandre. Nå gjør hun alt det spennende med barndomskjæresten - som hun skulle bgjort med sin mann for å få forholdet til å blomstre.

Det andre forholdet - der var det en kvinne som levde i et godt forhold. Så ble hun kontaktet av en ungdomsflamme som aldri hadde greid å glemme henne. Hun forlot sitt gode liv etter en stormende romanse med den gamle flammen. Nå bor hun alene mens hennes nye fortsatt bor med sin kone.

Moralen er: Forsøk å få liv i flammen i det forholdet du er. Det er mye lettere for alle parter.

Hvis du bestemmer deg for å gå - så gjør det alene - ikke pga en ny partner-

Vet at det ikke er lett, men det er heller ikke bare lett å leve med mine, dine og våre barn heller. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...