Gjest David John jr. Skrevet 4. september 2007 #1 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg leste en kvinnelig blog i VG som satte meg på idèen om å skrive lista over 15 ting kvinner ikke bør gjøre. En kommentar til lista over 13 ting menn ikke bør gjøre - i likestillingens navn.... Til alle kvinner: 15 ting dere ikke bør gjøre: 1.Ikke forvent at jeg sender deg romantiske "godnatta"-SMSer før jeg kjenner deg godt. 2. Ikke prøv å kontroller meg via mobiloppringinger eller SMSer dersom det ikke er avklart at vi har et forhold - forresten ikke prøv da heller. 3. Ikke spør i ett kjør om jeg savner deg. 4. Ikke send meg MMSer av ett eller annet som du skal shoppe, men er usikker på om du bør/skal for at jeg skal bestemme det for deg. 5. Ikke send meg tåredryppende SMSer når du kommer påseilet hjem etter venninne tur på byen. 6. Ikke prat til meg som om jeg er venninnen din. 7. Ikke forvent at jeg har lyst til å knulle deg til enhver tid du har lyst 8. Ikke tro at menn tenner på ubarberte legger og overvekt. 9. Om vi skulle hoppe til køys sammen. Ta ansvar for din egen orgasme, så skal jeg ta vare på min. 10. Ikke forvent at jeg er gratis håndtverker for deg før vi har vært til sengs. 11. Ikke ring meg midt på natta fordi du har hørt lyder i leiligheten din 13. Ikke be meg hjem på middag om du har tenkt at jeg skal delta i matlagingen. 14. Ikke tro at jeg er dybt og inderlig forelsket i deg og oppfører meg som en prins på en hvit hest om vi har vår første date. Den er bare for å sjekke ut om jeg liker deg. 15. Ikke prat så mye etter at vi har knullet. Det er faktisk naturlig for menn å sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 4. september 2007 #2 Del Skrevet 4. september 2007 Det kommer ikke helt fram hvorfor vi skal bry oss om å ha noe med dere å gjøre i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 4. september 2007 #3 Del Skrevet 4. september 2007 :kaffe: Det kommer ikke helt fram hvorfor vi skal bry oss om å ha noe med dere å gjøre i det hele tatt :kaffe: Nei det gjorde det ikke i listen over 13 ting menn ikke bør gjøre heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 4. september 2007 #4 Del Skrevet 4. september 2007 :kaffe: :kaffe: Nei det gjorde det ikke i listen over 13 ting menn ikke bør gjøre heller... Den har jeg verken skrevet eller lest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) 7. Ikke forvent at jeg har lyst til å knulle deg til enhver tid du har lyst Hvorfor ikke? Trodde gutter ville ha sex omtrent hele tiden da.. Fant forresten lista på vg nett.. TING MENN IKKE BØR GJØRE: 1) Ikke be meg fortelle om mine seksuelle fantasier før vi har møttes. 2) Ikke mas om sex pr SMS, særlig ikke hvis vi aldri har møtt hverandre før. 3) Ikke fortell meg at du har en diger stå. Jeg trenger ikke bli det fortalt. Jeg vet at menn pleier å ha det stort sett hele tiden. 4) Ikke send bilde av store "stå" på MMS. 5) Ikke be meg sende deg bilde av musa mi på MMS. 6) Ikke be meg sende bilde av puppene heller. 7) Ikke spør: "Du har ikke et annet bilde da? -Av HELE kroppen din?" 8) Ikke spør om vi kan ha telefonsex hvis vi aldri har ligget sammen, aldri har møttes eller ikke har et forhold i det hele tatt. Jeg er IKKE en gratis sex-tjeneste. 9) Ikke inviter meg hjem på middag hvis du bare har en papp-aktig grandiosa som er alt for hardt stekt, å servere. 10) Ikke kast deg over meg og nikline meg før jeg har fått tatt en eneste bit av den papp-pizzaen. 11) Ikke tilby deg å ta meg bakfra, når du ikke vet hva jeg heter enda. 12) Ikke be meg på date hvis du bare har tenkt å knulle. Jeg vil faktisk prate også. Og er jeg i riktig godt humør, kan det hende at jeg vil ha litt tid til å føle litt også... 13) Når du endelig har lurt meg til køys, bør du kunne oppvarte meg sånn at jeg får orgasme før deg. Eller helst samtidig. Hvis du gjør deg ferdig i en real egotripp før meg, så er du altså ikke velkommen mer. Jeg orker ikke ligge igjen med bankende, ømt kjønn og saus over hele meg, mens du snorker og fiser før jeg er tørr! Endret 4. september 2007 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 4. september 2007 #6 Del Skrevet 4. september 2007 To gode grunner til at jeg ikke ville vært interessert i "David John jr" 9. Om vi skulle hoppe til køys sammen. Ta ansvar for din egen orgasme, så skal jeg ta vare på min. 13. Ikke be meg hjem på middag om du har tenkt at jeg skal delta i matlagingen. Jeg mener at samarbeid og "gi og ta" er grunnleggende for et godt forhold. Både på kjøkkent og soverommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 4. september 2007 #7 Del Skrevet 4. september 2007 For noen tragiske lister. Det finnes vel knapt menn som beter seg sånn, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. september 2007 #8 Del Skrevet 4. september 2007 Følte bare for å kommentere lista litt. Mine kommntarer er i kursiv TING MENN IKKE BØR GJØRE: 1) Ikke be meg fortelle om mine seksuelle fantasier før vi har møttes. Hvorfor ikke? 2) Ikke mas om sex pr SMS, særlig ikke hvis vi aldri har møtt hverandre før. Hvorfor ikke? Ja, ok masing er ikke bra, men flørte litt om det er det ikke noe galt med. 3) Ikke fortell meg at du har en diger stå. Jeg trenger ikke bli det fortalt. Jeg vet at menn pleier å ha det stort sett hele tiden. Hvorfor ikke? 4) Ikke send bilde av store "stå" på MMS. Enig 5) Ikke be meg sende deg bilde av musa mi på MMS. Enig 6) Ikke be meg sende bilde av puppene heller. Tja 7) Ikke spør: "Du har ikke et annet bilde da? -Av HELE kroppen din?" Greit det vel, så lenge det ikke er nakenbilde. Kan ta helfigur-bilde med klær på, vel? 8) Ikke spør om vi kan ha telefonsex hvis vi aldri har ligget sammen, aldri har møttes eller ikke har et forhold i det hele tatt. Jeg er IKKE en gratis sex-tjeneste. Hvorfor ikke? Så sant man har blitt kjent med hverandre via chat og føler seg trygge på hverandre 9) Ikke inviter meg hjem på middag hvis du bare har en papp-aktig grandiosa som er alt for hardt stekt, å servere. Hvorfor ikke? Nå er jeg vegan da, men likevel i prinsippet hadde det ikke vært så farlig. 10) Ikke kast deg over meg og nikline meg før jeg har fått tatt en eneste bit av den papp-pizzaen. Hvorfor ikke? 11) Ikke tilby deg å ta meg bakfra, når du ikke vet hva jeg heter enda. Enig 12) Ikke be meg på date hvis du bare har tenkt å knulle. Jeg vil faktisk prate også. Og er jeg i riktig godt humør, kan det hende at jeg vil ha litt tid til å føle litt også... Hvorfor ikke? Så lenge man er ærlig om det slik den andre ikke får falske forhåpninger 13) Når du endelig har lurt meg til køys, bør du kunne oppvarte meg sånn at jeg får orgasme før deg. Eller helst samtidig. Hvis du gjør deg ferdig i en real egotripp før meg, så er du altså ikke velkommen mer. Hvorfor det? Jeg kan godt få orgasme etterpå, og det er ingen krise om jeg ikke får det, heller. Jeg orker ikke ligge igjen med bankende, ømt kjønn og saus over hele meg, mens du snorker og fiser før jeg er tørr! Variasjon er bra, så lenge det ikke skjer hver gang, så hvorfor ikke? Kanskje bortsett fra fisingen. da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. september 2007 #9 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) 15 ting dere ikke bør gjøre: Jeg kommenterer like godt denne og. 1.Ikke forvent at jeg sender deg romantiske "godnatta"-SMSer før jeg kjenner deg godt. Hvorfor ikke? Det er da koselig? Det spørs jo hva som står, såklart. 2. Ikke prøv å kontroller meg via mobiloppringinger eller SMSer dersom det ikke er avklart at vi har et forhold - forresten ikke prøv da heller. Enig 3. Ikke spør i ett kjør om jeg savner deg. Enig 4. Ikke send meg MMSer av ett eller annet som du skal shoppe, men er usikker på om du bør/skal for at jeg skal bestemme det for deg. Enig 5. Ikke send meg tåredryppende SMSer når du kommer påseilet hjem etter venninne tur på byen. Enig 6. Ikke prat til meg som om jeg er venninnen din. Hvorfor ikke? Jeg ønsker en kjæreste som også er min beste venn. Og jeg er en ganske kul venn, skal jeg si deg. 7. Ikke forvent at jeg har lyst til å knulle deg til enhver tid du har lyst Hæh!? Joda, jeg skjønner det. 8. Ikke tro at menn tenner på ubarberte legger og overvekt. Jo, faktisk, jeg ser bra ut med ubarberte legger og 10 kg for mye. Selv om jeg ser enda bedre ut med barberte legger og normalvekt. 9. Om vi skulle hoppe til køys sammen. Ta ansvar for din egen orgasme, så skal jeg ta vare på min. Ikke enig, jeg tar ansvar for min OG hans, akkurat som han tar ansvar for sin OG min. Da blir det bra. 10. Ikke forvent at jeg er gratis håndtverker for deg før vi har vært til sengs. Hvorfor ikke? Jeg gjør gjerne andre en tjeneste. 11. Ikke ring meg midt på natta fordi du har hørt lyder i leiligheten din Enig 13. Ikke be meg hjem på middag om du har tenkt at jeg skal delta i matlagingen. Hvorfor ikke? Det er faktisk kjempekoselig å lage mat sammen! 14. Ikke tro at jeg er dybt og inderlig forelsket i deg og oppfører meg som en prins på en hvit hest om vi har vår første date. Den er bare for å sjekke ut om jeg liker deg. Enig 15. Ikke prat så mye etter at vi har knullet. Det er faktisk naturlig for menn å sovne. Variasjon er bra Endret 4. september 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 8. september 2007 #10 Del Skrevet 8. september 2007 I god Pax-ånd kommenterer jeg litt jeg også (du er bare god Pax:)) Til alle kvinner: 15 ting dere ikke bør gjøre: 1.Ikke forvent at jeg sender deg romantiske "godnatta"-SMSer før jeg kjenner deg godt. Det er jo før jeg kjenner deg det er spennende å gjøre hehe 2. Ikke prøv å kontroller meg via mobiloppringinger eller SMSer dersom det ikke er avklart at vi har et forhold - forresten ikke prøv da heller. Oppfatter det ikke som kontroll dersom det ikke er åpenbart. Det er jo bare en kvinne som har mer enn normalt interesse for hva jeg bedriver. Liker det jeg. 3. Ikke spør i ett kjør om jeg savner deg. Ikke i ett kjør nei, enig. 4. Ikke send meg MMSer av ett eller annet som du skal shoppe, men er usikker på om du bør/skal for at jeg skal bestemme det for deg. Hvorfor ikke?Det er jo somregel jeg som må betale for det uansett 5. Ikke send meg tåredryppende SMSer når du kommer påseilet hjem etter venninne tur på byen. Joda, vis gjerne hva du føler bare ikke forvent samtale resten av natta 6. Ikke prat til meg som om jeg er venninnen din. Riktig! 7. Ikke forvent at jeg har lyst til å knulle deg til enhver tid du har lyst...eh...*host* 8. Ikke tro at menn tenner på ubarberte legger og overvekt. Glattbarbering av hele kroppen til enhver tid er iallfall ikke nødvendig. Jo mer avslappet forhold du har til kroppen din, jo bedre er du i senga. Men pynt deg for meg;) 9. Om vi skulle hoppe til køys sammen. Ta ansvar for din egen orgasme, så skal jeg ta vare på min. Dette har jeg funnet ut for ca 10 år siden men det finnes nok andre som bør lære seg dette ja 10. Ikke forvent at jeg er gratis håndtverker for deg før vi har vært til sengs. Vel...i mine forhold har stort sett damene vært håndtværkerne.... 11. Ikke ring meg midt på natta fordi du har hørt lyder i leiligheten din Liker å beskytte dama mi jeg, ring alltid når du er redd 13. Ikke be meg hjem på middag om du har tenkt at jeg skal delta i matlagingen. Å lage middag sammen er jo kjempegøy. 14. Ikke tro at jeg er dybt og inderlig forelsket i deg og oppfører meg som en prins på en hvit hest om vi har vår første date. Den er bare for å sjekke ut om jeg liker deg. riktig 15. Ikke prat så mye etter at vi har knullet. Det er faktisk naturlig for menn å sovne. Tja....som Pax sier; variasjon er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. september 2007 #11 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg vet iallefall hvilken mann jeg ville ha valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 14. oktober 2007 #12 Del Skrevet 14. oktober 2007 hm, synes det er sånn at menn tibyr seg å fikse ting for å lure med seg dama til sengs jeg da å det med at "vi damer" vil prate etter sex vet jeg ikke om mange damer som gjør . jeg bare krøller meg sammen og sovner jeg da, så kan vedkommende ligge der å prate med seg selv. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 15. oktober 2007 #13 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg fikk bare lyst til å kommentere på disse tre: 4. Ikke send meg MMSer av ett eller annet som du skal shoppe, men er usikker på om du bør/skal for at jeg skal bestemme det for deg. Denne her fikk meg til å flire her jeg satt. I fjor da jeg var og shoppet undertøy prøvde jeg ett korsett og sendte MMS til samboeren min for å høre hva han syntes. Han syntes det var veldig digg å bli rådspurt 6. Ikke prat til meg som om jeg er venninnen din. Samboeren min er min beste venn, hvis han ikke hadde likt å prate med meg hadde ikke forholdet holdt lenge. 9. Om vi skulle hoppe til køys sammen. Ta ansvar for din egen orgasme, så skal jeg ta vare på min. HELT enig i at hver og en har ansvar for sin orgasme, men hva er sex uten samspill? Jeg hadde feks blitt super-frustert om partneren hver gang kom før meg slik at jeg enten måtte gjøre meg ferdig selv eller bare droppe det. Det er ikke absolutt krise om jeg ikke får orgasme hver gang, men jeg hadde ikke giddet å ha sex med en mann hvor det var "fort-fort-ferdig" og jeg hver gang endte opp med å være seksuelt frustrert fordi jeg aldri rakk å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #14 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det jeg reagerer mest på er: 13) Når du endelig har lurt meg til køys Det her er det mest ansvarsfraskrivende patetiske vrøvlet jeg ser. Makan til å ikke tørre stå for sine egne valg engang! Som om ikke de listene her var patetiske nok fra før av, så er det der rett og slett bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
usikker_ Skrevet 18. oktober 2007 #15 Del Skrevet 18. oktober 2007 I god Pax-ånd kommenterer jeg litt jeg også (du er bare god Pax:)) Til alle kvinner: 15 ting dere ikke bør gjøre: 1.Ikke forvent at jeg sender deg romantiske "godnatta"-SMSer før jeg kjenner deg godt. Det er jo før jeg kjenner deg det er spennende å gjøre hehe 2. Ikke prøv å kontroller meg via mobiloppringinger eller SMSer dersom det ikke er avklart at vi har et forhold - forresten ikke prøv da heller. Oppfatter det ikke som kontroll dersom det ikke er åpenbart. Det er jo bare en kvinne som har mer enn normalt interesse for hva jeg bedriver. Liker det jeg. 3. Ikke spør i ett kjør om jeg savner deg. Ikke i ett kjør nei, enig. 4. Ikke send meg MMSer av ett eller annet som du skal shoppe, men er usikker på om du bør/skal for at jeg skal bestemme det for deg. Hvorfor ikke?Det er jo somregel jeg som må betale for det uansett 5. Ikke send meg tåredryppende SMSer når du kommer påseilet hjem etter venninne tur på byen. Joda, vis gjerne hva du føler bare ikke forvent samtale resten av natta 6. Ikke prat til meg som om jeg er venninnen din. Riktig! 7. Ikke forvent at jeg har lyst til å knulle deg til enhver tid du har lyst...eh...*host* 8. Ikke tro at menn tenner på ubarberte legger og overvekt. Glattbarbering av hele kroppen til enhver tid er iallfall ikke nødvendig. Jo mer avslappet forhold du har til kroppen din, jo bedre er du i senga. Men pynt deg for meg;) 9. Om vi skulle hoppe til køys sammen. Ta ansvar for din egen orgasme, så skal jeg ta vare på min. Dette har jeg funnet ut for ca 10 år siden men det finnes nok andre som bør lære seg dette ja 10. Ikke forvent at jeg er gratis håndtverker for deg før vi har vært til sengs. Vel...i mine forhold har stort sett damene vært håndtværkerne.... 11. Ikke ring meg midt på natta fordi du har hørt lyder i leiligheten din Liker å beskytte dama mi jeg, ring alltid når du er redd 13. Ikke be meg hjem på middag om du har tenkt at jeg skal delta i matlagingen. Å lage middag sammen er jo kjempegøy. 14. Ikke tro at jeg er dybt og inderlig forelsket i deg og oppfører meg som en prins på en hvit hest om vi har vår første date. Den er bare for å sjekke ut om jeg liker deg. riktig 15. Ikke prat så mye etter at vi har knullet. Det er faktisk naturlig for menn å sovne. Tja....som Pax sier; variasjon er tingen vet hvem jeg hadde valgt å... :rødme: sånn er det ekte menn tenker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 18. oktober 2007 #16 Del Skrevet 18. oktober 2007 Man skal gjerne være seg selv. Men samtidig er det mange menn som ikke liker for mye prat (det er "mas"). Derfor betyr det jo i prinsippet at man ikke skal være seg selv for mye. Man må i såfall fordele "selvet" på flere personer dersom man skal være sammen med en partner. Det er lurt å ikke la mannen være alt for en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #17 Del Skrevet 27. oktober 2007 I god Pax-ånd kommenterer jeg litt jeg også (du er bare god Pax:)) Til alle kvinner: 15 ting dere ikke bør gjøre: 1.Ikke forvent at jeg sender deg romantiske "godnatta"-SMSer før jeg kjenner deg godt. Det er jo før jeg kjenner deg det er spennende å gjøre hehe 2. Ikke prøv å kontroller meg via mobiloppringinger eller SMSer dersom det ikke er avklart at vi har et forhold - forresten ikke prøv da heller. Oppfatter det ikke som kontroll dersom det ikke er åpenbart. Det er jo bare en kvinne som har mer enn normalt interesse for hva jeg bedriver. Liker det jeg. 3. Ikke spør i ett kjør om jeg savner deg. Ikke i ett kjør nei, enig. 4. Ikke send meg MMSer av ett eller annet som du skal shoppe, men er usikker på om du bør/skal for at jeg skal bestemme det for deg. Hvorfor ikke?Det er jo somregel jeg som må betale for det uansett 5. Ikke send meg tåredryppende SMSer når du kommer påseilet hjem etter venninne tur på byen. Joda, vis gjerne hva du føler bare ikke forvent samtale resten av natta 6. Ikke prat til meg som om jeg er venninnen din. Riktig! 7. Ikke forvent at jeg har lyst til å knulle deg til enhver tid du har lyst...eh...*host* 8. Ikke tro at menn tenner på ubarberte legger og overvekt. Glattbarbering av hele kroppen til enhver tid er iallfall ikke nødvendig. Jo mer avslappet forhold du har til kroppen din, jo bedre er du i senga. Men pynt deg for meg;) 9. Om vi skulle hoppe til køys sammen. Ta ansvar for din egen orgasme, så skal jeg ta vare på min. Dette har jeg funnet ut for ca 10 år siden men det finnes nok andre som bør lære seg dette ja 10. Ikke forvent at jeg er gratis håndtverker for deg før vi har vært til sengs. Vel...i mine forhold har stort sett damene vært håndtværkerne.... 11. Ikke ring meg midt på natta fordi du har hørt lyder i leiligheten din Liker å beskytte dama mi jeg, ring alltid når du er redd 13. Ikke be meg hjem på middag om du har tenkt at jeg skal delta i matlagingen. Å lage middag sammen er jo kjempegøy. 14. Ikke tro at jeg er dybt og inderlig forelsket i deg og oppfører meg som en prins på en hvit hest om vi har vår første date. Den er bare for å sjekke ut om jeg liker deg. riktig 15. Ikke prat så mye etter at vi har knullet. Det er faktisk naturlig for menn å sovne. Tja....som Pax sier; variasjon er tingen Don, skal vi møtes ute på byen på en date? ;p Enig med de over her, sånn tenker ekte mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #18 Del Skrevet 27. oktober 2007 Don, skal vi møtes ute på byen på en date? ;p Enig med de over her, sånn tenker ekte mannfolk. Eh, og han vet hvem "gjest" er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 27. oktober 2007 #19 Del Skrevet 27. oktober 2007 Eh, og han vet hvem "gjest" er? ja faktisk ! Jeg gikk bort til første dama jeg såg på byen som jeg likte, og spurte henne om det er hun som er gjesten min i natt og tror du ikke hun svarte ja !!!! Er det mulig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #20 Del Skrevet 27. oktober 2007 ja faktisk ! Jeg gikk bort til første dama jeg såg på byen som jeg likte, og spurte henne om det er hun som er gjesten min i natt og tror du ikke hun svarte ja !!!! Er det mulig?? Ja, og du var skikkelig sexy, Don! :D Nei, jeg sitter nok her jeg, og det var en fleip, vet du Er nok på tuppa etter et annet mannfolk som tenker akkurat slik som han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå