Far til 2 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvordan i all verden tør en kommune å behandle kommunens innbygere på en så nedverdigende måte ? Burde denne dama tatt seg vanlig jobb og overlatt den daglige omsorgen til kommunen ? Mye tyder på at det hadde kostet kommunen MYE mer enn det gjør idag. Likevel trekker dem altså henne i lønn for de dagene mannen må på sykehus eller liknende. SKAMMELIG. Kommunen har ikke råd
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg tror du sa alt jeg ville si med 1 ord nemlig, SKAMMELIG. Jeg tviler på at en personlig assistent får trekk i lønn fordi klienten må på sykehus.
ThirtySomething Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ikke bar det, men hvordan kan den som får omsorgslønn planlegge livet sitt når man får trekk hvis den man pleier må på sykehus..? Hvorfor har de ordningen med at man kan får omsorgslønn for å ta vare på sine nærmeste når de kjører DET løpet? Grrr, sånt blir jeg grenseløst oppgitt over å høre. Men antakelig er dette det rette tidspunktet å komme med historien på, for ingen kommune vil være ved dette en snau uke før valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå