Gjest Qamelia Skrevet 4. september 2007 #1 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg MÅ få printet ut noe jobbgreier i løpet av morgendagen, men har for tiden ikke tilgang på printer. Må jeg rett og slett må ta med meg en CD-rom med dokumentene til et trykkeri? Eller finnes det enklere måter? Er det steder hvor jeg kan få brukt en printer til en billig penge? Er det mulig på et bibliotek, kanskje? Eller er det virusfare forbundet med slikt, og dermed ikke et tilbud? Trenger fargeskriver, det dreier seg om ca. 70 kopier av to ulike dokumenter. Bor i Trondheim. Er det noen som har et tips til meg? Endret 4. september 2007 av Qamelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. september 2007 #2 Del Skrevet 4. september 2007 Bibliotek og/eller NAV (arbeidskontoret) er det beste tipset jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Del Skrevet 4. september 2007 Eller firmaer som Allkopi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qamelia Skrevet 4. september 2007 #4 Del Skrevet 4. september 2007 Takk, jeg får ta meg en runde i morgen. Ringe først, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 4. september 2007 #5 Del Skrevet 4. september 2007 Vi har skrevet ut endel trykksaker på NetPrint på Pirterminalen (finnes også på Heimdal). Kan være greit å sjekke pris der og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå