Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvordan er det med dere gutter? jeg har nylig begynt å date en fyr, og vi har jobbet sammen før for mange år siden, og da var jeg kjempeforelska i ham, sa det første gangen jeg møtte ham at jeg var det.Og følelsene har blusset opp igjen like sterkt etter syv år! :rødme: Og jeg har så lyst å gi ham masse komplimenter for jeg synes han er kjempesexy! vil det skremme ham bort? jeg har allerede sagt at jeg synes han er spesiell, og da virket det som om han ble glad, og i en annen melding mange uker etterpå skrev jeg at han var så utrolig pen og deilig...... Vil komplimenter få dere gutter til å tenke at dere er spesielle, og at dette vil trigge følelsene deres? eller lar dere ikke dette gå inn på dere?
Gjest Kvinne 32 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hvordan er det med dere gutter? jeg har nylig begynt å date en fyr, og vi har jobbet sammen før for mange år siden, og da var jeg kjempeforelska i ham, sa det første gangen jeg møtte ham at jeg var det.Og følelsene har blusset opp igjen like sterkt etter syv år! :rødme: Og jeg har så lyst å gi ham masse komplimenter for jeg synes han er kjempesexy! vil det skremme ham bort? jeg har allerede sagt at jeg synes han er spesiell, og da virket det som om han ble glad, og i en annen melding mange uker etterpå skrev jeg at han var så utrolig pen og deilig...... Vil komplimenter få dere gutter til å tenke at dere er spesielle, og at dette vil trigge følelsene deres? eller lar dere ikke dette gå inn på dere? Komplimenter til jenter trigger følelser, komplimenter til gutter trigger egoet.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 EGOET? ok...så det er ikke bra altså?
eximus Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 EGOET? ok...så det er ikke bra altså? Min erfaring er at det er VELDIG bra
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 ja, ok men vil det føre til at dere blir høy på pæra da? det erjo ikke det som er meningen......hva tenker du om den jenta som gir dere komplimenter da?
jemima Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 (endret) slettet Endret 30. mars 2008 av jemima
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 "min erfaring er at det kommer an på vedkommende du gir komplimenter til"! Hilsen "Floskeldødaren"! HVOR er de smarte damene? Med tanke på de siste 200 trådene som er startet på KG av kvinner, ikke her!
caso Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Skriv det du føler, og ta konsekvensen god eller dårlig.. Kommer ingen vei med å lure på det, avhenger av hvordan folk er satt sammen
Gjest Chrizzy Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Mange menn er like svak for komplimenter som oss, til og med svakere, kanskje fordi de ikke er så vant med å få det som oss... Det må jo være ærlig og oppriktig da, ikke flåsete, det virker nok mot sin hensikt.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Komplimenter til jenter trigger følelser, komplimenter til gutter trigger egoet. Så å ville bli dyrket som en prinsesse har ingenting med ego å gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Mange menn er like svak for komplimenter som oss, til og med svakere, kanskje fordi de ikke er så vant med å få det som oss... Det må jo være ærlig og oppriktig da, ikke flåsete, det virker nok mot sin hensikt. Tror det er veldig riktig. Vi får mye mindre komplimenter i sjekkefasen i hvert fall.
Jalp Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Selvfølgelig! Å få gode tilbakemeldinger er supert, spesielt hvis det kommer fra noen man liker godt. Men de må oppfattes som oppriktige. Selv synes jeg skryt i plenum er vanskelig å takle, men kompliment eller god tilbakemelding i løpet av en fortrolig samtale kan ha en utrolig positiv virkning. Gode tilbakemeldinger kan trigge både følelser og egoet. Det kommer an på hvem som gir, og hva man gir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå