Gå til innhold

Lebestift som ikke smitter av

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden var det å få tak i slike lebestifter som ikke smitter av, og de føltes ikke så "oljet" som mange andre gjør. Jeg likte disse kjempegodt, men det virker som de ikke finnes lenger? Muligens var de litt for tørre? Har lett og lett etter noe tilsvarende, men finner ikke noen jeg liker. Noen som vet om noen typer som er tilnærmet disse typene jeg snakker om? Liker de også så matte som mulig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Max Factor Lipfinity finnes i hvertfall fortsatt.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Lancômes Juicy Duo-leppestifter. Du har en med farge og en gloss til å ha oppå. Dette er første leppestift jeg har kjøpt som jeg har klart å bruke opp... De sitter mye bedre enn vanlig leppestift. Liker den også mye bedre enn jeg likte Max Factor Lipfinity, som jeg kjøpte 2-3 av da de var nye. (Mulig de er blitt litt bedre nå.)

Skrevet (endret)

Everlasting lips fra GOSH sitter som fy, nesten umulig å få av etterpå! Tror aldri jeg har opplevd leppestift/lipgloss som sitter så bra.

Endret av Banshee
Skrevet

Takk for tips

Banshee: Jeg var innom Gosh sin sider, men fant ikke den som heter Lip Colour, kunne du "pekt" på hvilken du mener.

http://www.gosh.dk/

Ellers er dette et nytt merke for meg, hvem fører dette i Norge?

Skrevet
Takk for tips

Banshee: Jeg var innom Gosh sin sider, men fant ikke den som heter Lip Colour, kunne du "pekt" på hvilken du mener.

http://www.gosh.dk/

Ellers er dette et nytt merke for meg, hvem fører dette i Norge?

Jeg skrev feil navn, den heter Everlasting lips, jeg drev akkurat og forandret på det når du svarte. :)

GOSH er et "billigmerke" på linje med Maybelline, Maxfactor, osv., og føres av Vita.

Jeg fant ikke den jeg snakker om på sidene, men du kan jo gå i en Vita-butikk og spørre. Pakningen er svart og inkluderer en beholder med farge, og en gjennomsiktig gloss/voks til å forsegle fargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...