Frida Frosk Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Har en babygym som småen forsåvidt digger, men den er så lett (er et sånt frittstående stativ man setter på et teppe bare) så han har begynt å rive med seg hele greia. Finner babygymmen bortenfor ungen og da er vitsen i grunn borte. Vurderer å kjøpe en annen type (sånn som sitter fast på leketeppe), men han er tre måneder og om det ikke er interessant mer enn et par måneder til gidder jeg ikke.
Susan Sto Helit Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Den er nok ikke så interessant når barnet begynner å snu på seg. Men det er jo veldig forskjell på slike babygymer. Vi har en som hadde mulighet for å sette leker også langs gulvet, slik at den var interessant å ligge på magen i. Den sluttet han å bry seg om da han ble 6mnd. Hos andre har vi lagt han i babygym med leketeppe på, med mange aktiviteter. Det var fortsatt spennende da han var 7mnd. Og er det sannsynligvis ennå. Nå er min gutt litt tidlig ute motorisk, og er mest interessert i ting han kan reise seg opp etter nå. Andre babyer vil kanskje være interessert i ting lenger. Min anbefaling er nok å kjøpe en babygym som kan brukes på flere måter. Enten ved å bygges om til noe annet, eller til å fjerne bøylen og bare bruke teppet.
Minni-Mus Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Vi hadde babygym med teppe, slik at stengerne satt fast i teppet. når hun snudde seg på magen var det masse farger og lyder og div på teppet, speil osv, så den var interessang lenge enn slik vanlig babygym (stativ med noen leker hengende ned) Men babygymen ble pakket bort da hun var ca 6- 6,5 mnd, for da rullet hun så mye og nå åler hun seg og synes alt annet er interessangt, som å tømme ut avskuffer og skap og sitte og prøve å reise seg!!
Snuppelure Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Tror interessen var der fra 6 uker til 6 mnd. Men i den perioden var den super pop! Da han var 6 mnd var det mye mer spennede med bøker med knitrelyder i og ting han kunne snu/kjenne/høre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå