Gjest Tweek Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg har aldri vært rammet av kviser noe særlig. en her og en der av og til og dem var ikke noe særlige. (foruten en episode med en diger en midt mellom øyenbryna, men det er en annen historie). Jeg har nå fått en rød og litt stor kvise på kinnet og jeg hater det! Jeg sakl forhåpentligvis ta bilde på onsdag og derfor er det utrolig dårlig t det poppet opp. Spesielt når resten av trynet ser gjevnt ut. Så jeg trenger tips til å få den bort Har allerede brukt 2 q-tips til å presse ut, men fikk ikke noe annet en litt saft. (beklager ekle detaljer og beskrivelser). Jeg har nå tannkrem på kvisa etterosm jeg mener noen sa for noen år siden at det tørket ut kvisa og det forsant. Vet ikke om dette stemmer, men jeg er desperat. Har aldri før vært desperat etter å få bort ei kvise (utenom om nevnte historie) ettersom dem ikke er store eller røde og de hater å bli tatt bilde av.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Utrolig irriterendes men den må vel bare få bli moden før du klemmer på den eller blir den bare større og rødere.Istedenfor tannkrem kan du ta på zinksalve.Det tørker ut kvisene.
Gjest Tweek Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Tenkte litt lengere nå. Det er vel bedre å bare la den være moden til bildet ettersom da er det enkelst å sminke. Vi har vel alle prøvd å sminke ei kvise som er blitt pelt på og tømt.
♥Mirella♥ Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Hva slags bilde skal du ta? Ikke noe problem å fjerne en kvise eller to i Photoshop vettu
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Førerkort bilde. Derfor trenger jeg hjelp. Men heldigvis så var ikke bildet så sterkt å den forsvant :-D jeg er rå i photoshop så det hadde ikke vært noe problem hadde det vært til passet eller privat
Debra Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 jeg bruker dermalogica medicated clearing gel. borte over natten. ikke tull en gang. funker ikke på alle kviser, noen tar det 2-3 dager ved bruk. men den er super bra. den trenger inn og dreper bakteriene. men ike klem. da blir den større, mer hoven og det kan bli arr. hilsen hudpleier
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Jeg bruker dermalogica supercalming cleanser for face and eyes syntes den er bra jeg. Men har jo ikke prøvd andre. Jeg pleier aldri å få kviser å det var jo så typsik rett før, men det gikk bra da siden den ikke syntes på bilde.
Gjest Alou Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Mitt råd kommer vel for sent? Tannkrem virker desinfiserende, men med mindre det ikke er blitt en betennelse (at kvisen er gul) så hjelper det kanskje ikke så veldig?! Selv pleier jeg ofte ty til tannkrem over noen få netter og det funker fint - men helst hvis det er slike kviser som man kan få noe ut av. Basiron er også fint, men gir ikke så raske resultater. Acne gel fra md formulations er også et supert produkt, men dumt å gå til anskaffelse av det hvis du ikke er plaget med dette så ofte?!
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Ja nei, jeg bryr meg egentlig ikke om jeg får en kvise ettersom det er i gj.snitt 2 i året. Men det var liksom akkurat da Jeg tar jo ikke sånne bilder så ofte (bare passbilde og førerkort som er omtrent en engangs hendelse). Men hadde jo tannkrem på natten, men følte ikke det funket helt. Men så hadde jeg bare det pen natt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå