Gjest Gressenke Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Min mann og jeg har ikke mye tid sammen. Han er nemlig fotballkommentator på fritida si. Problemet er først og fremst hvordan vi har samleie. Han sliter veldig med å skille mellom jobb og familieliv. Når vi har sex, leker han kommentator! Eksempler: "Og Lilleper Kukkus legger seg ut mot langsida..." eller "...og han skyter, han scorer! Fintet inn i krysset mellom bena på keeperen..!" noe som da heller ikke går med mindre keeperen står på hodet...?! Jeg er så lei av disse "morsomhetene" hans, men han nekter å gi seg. hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Lilleper Kukkus.........ha ha ha ha Beklager altså, men jeg må bare lene meg tilbake og le meg skakk nå......
Helga Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Ganske morsomt for andre, hehe, men ikke særlig opphissende kan jeg tenke meg! kan ikke si noe annet enn at du må konfrontere han om det! men ikke under, rett før eller etter akten, det kan lage trøbbel... snakk om det i en ikke-seksuell setting, bare si at det tenner deg ikke, og da må han finne på noe annet. Lykke til lilleper kukkus, ha ha ha! sorry...
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Eksempler: "Og Lilleper Kukkus legger seg ut mot langsida..." eller "...og han skyter, han scorer! Fintet inn i krysset mellom bena på keeperen..!" noe som da heller ikke går med mindre keeperen står på hodet...?!
Gjest Elastica Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Beklager. Jeg hadde dødd. Av latter.
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Ja dette er absolutt ikke opphissende men heller komisk. Hadde ikke klart å bli opphisset av noe sånt. Da hadde jeg heller ledd meg ihjel
Gjest =tentacle= Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Gi ham gult kort for èn kommentar, rødt kort om det kommer èn til. Utvisning.
ehv61 Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Gi ham gult kort for èn kommentar, rødt kort om det kommer èn til. Utvisning. Enig med deg.Dette er komisk. Han burde vært utvist for lengst
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 Si,han minner om Øyvind Johnsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå