Gå til innhold

Borddekorasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenke meg litt inspirasjon både når det gjelder fargevalg og annet. Vil gjerne holde det litt enkelt, i hovedsak hvit-toner, men velger nok en farge eller to utenom og. Noen som vil legge ut bilder av sin bordoppdekking? Evt. andre bordoppdekkinger dere synes har vært fine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, den første var mest min stil, men ikke helt som jeg har forestilt meg...ser for meg hvitt, sølv og lime, kanskje grønt sånn som de eføybladene...det er krystall-lysestaker på stedet som leier ut, ser for meg en litt enkel, klassisk og elegant stil, så de to siste ble hvertfall litt voldsomme, men takk for tips :)

Skrevet

Helt enig med deg :) Fint med farger i andre type lag,men akkurat i bryllupet mitt så vil jeg ha alt så "rent som mulig". Kan jo fortelle deg hvordan vi skal pynte bordene/lokalet;

Vi skal ha bordene i E-form,og først skal jeg ha lange,enkle,hvite duker. Over dem skal jeg a en laaang løper over hvert bord,som skal ligge litt "bølgete" og ha et slags mønster. Gjestene sitter jo overfor hverandre,så for at blomsterdekorasjonene ikke skal stå i veien,så blir det 3 kubbelys i forskjellige størrelser overfor gjestene og blomsterdekorasjonene mellom lysene igjen. Blomstene skal være høyest i midten og "gli" utover på hver side (roser,liljer og kanskje no annet,men ikke helt bestemt meg for hva). Jeg skal strø "diamanter" utover løperen,så det sklir inn i dekorasjonene,sånn at alt blir en helhet på en måte. Skal også ha ståltråd med diamanter og perler på som tvinnes rundt lysene. Har også tenkt til å ha bitte små perler innimellom blomstene. På vinglassene skal jeg ha en liten,fake rose som tvinnes rundt "halsen" . Bordkortene skal være små rammer,som står i stil med pynten (som gjestene selvfølgelig får). På tallerkene skal det ligge serviett med våre navn og dato,pluss en hvit rose meg hvitt silkebånd. I vinduene skal det henge telys holdere. Blir en del lys,syns det passer fint,siden vi skal ha vinterbryllup. Sånn er det jeg har tenkt det,blir en veldig romantisk og ren stil :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...