Gjest Duchess Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg bruker msn explorer, men da denne ikke har automatisk pålogging, kunne jeg tenke meg å bytte. Hvilken versjon bruker du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 Bruker Trillian, jeg ... Hvis det var slik du mente ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Admin'C Skrevet 1. april 2003 #3 Del Skrevet 1. april 2003 ga opp trillian le for klønete bruker, standard msn www.msn.no siste versjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 2. april 2003 #4 Del Skrevet 2. april 2003 Trillian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Admin'C Skrevet 2. april 2003 #5 Del Skrevet 2. april 2003 en klone av yahoo aol mirc osv, alt i ett og har ganske likt utseende som messenger om du slenger på de riktige skin's Helt greit, men synes det var litt tungvint når messenger fungerer bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå