Solskinnsbolla Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg ble fridd til i helga Veldig gla
Gjest Allikatt Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg ble fridd til i helga Veldig gla Gratulerer! Når er den store dagen? :love:
LilleSolstråle Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer med forlovelsen!!! Deilig følelse,er det ikke!? Har dere satt noe dato enda?
Solskinnsbolla Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Thanks! Har ikke satt noen dato enda... Er det vanlig å gjøre det sånn med en gang
Lilywhite Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Thanks! Har ikke satt noen dato enda... Er det vanlig å gjøre det sånn med en gang Gratulerer!! Det er såå gøy å planlegge bryllup!! Vi satte ikke dato med en gang. Vi forlovet oss i april i fjor og hadde først tenkt å ha det neste år, men utsatte det til 2009, så tror det er vanlig å bruke litt tid på å bestemme seg
LilleSolstråle Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Det trur jeg er veldig forskjellig... Har man snakka mye om bryllup tidligere,så er det jo mange som setter dato med en gang nesten. Jeg har vært forlova i ca 3 måneder og vi har ikke fastsatt dato helt bestemt enda. Vært litt frem og tilbake,eneste som er klart er at det blir jan/feb 2009. Så du trenger ikke føle press på at alt må på plass nå altså Bare nyt å være forlova :love:
Gjest Allikatt Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Thanks! Har ikke satt noen dato enda... Er det vanlig å gjøre det sånn med en gang Ikke nødvendigvis. Jeg og samboeren min forlovet oss for en måned siden (hurra for også), men har ikke satt noen dato. :rødme:
Solskinnsbolla Skrevet 3. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2007 Det er kjekt hvertfall! :rødme: Det kribler i magen, og det er gøyest når man kan fortelle det til venner og familie, og se at folk blir rørt og er glad på mine/våre vegne! Vi måtte se etter ringer idag, da... Jammen er det romantisk- det må jeg innrømme!
LilleSolstråle Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Veeldig romantisk :rødme: Gled deg til bryllupsplanlegging,det er så moro!! Gleder meg så fælt at jeg nesten blir dårlig
Solskinnsbolla Skrevet 4. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2007 ÅH! Jeg har sånn brennende, kriblende følelse i magen dagen lang. det er jo så herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå