Gå til innhold

HURRA

Solskinnsbolla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble fridd til i helga

:klemmer:

Veldig gla :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Allikatt
Skrevet
Jeg ble fridd til i helga

:klemmer:

Veldig gla :jepp:

Gratulerer! Når er den store dagen?

:love:

Skrevet

Gratulerer med forlovelsen!!! :) Deilig følelse,er det ikke!? :jepp: Har dere satt noe dato enda?

Skrevet

Thanks! Har ikke satt noen dato enda...

Er det vanlig å gjøre det sånn med en gang :sjenert:

Skrevet

Gratulerer!! Det er såå gøy å planlegge bryllup!! :) Vi satte ikke dato med en gang. Vi forlovet oss i april i fjor og hadde først tenkt å ha det neste år, men utsatte det til 2009, så tror det er vanlig å bruke litt tid på å bestemme seg :)

Skrevet

Det trur jeg er veldig forskjellig... Har man snakka mye om bryllup tidligere,så er det jo mange som setter dato med en gang nesten. Jeg har vært forlova i ca 3 måneder og vi har ikke fastsatt dato helt bestemt enda. Vært litt frem og tilbake,eneste som er klart er at det blir jan/feb 2009. Så du trenger ikke føle press på at alt må på plass nå altså :) Bare nyt å være forlova :love:

Gjest Allikatt
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg og samboeren min forlovet oss for en måned siden (hurra for også), men har ikke satt noen dato.

:rødme:

Skrevet

Det er kjekt hvertfall! :rødme: Det kribler i magen, og det er gøyest når man kan fortelle det til venner og familie, og se at folk blir rørt og er glad på mine/våre vegne! :jepp:

Vi måtte se etter ringer idag, da... Jammen er det romantisk- det må jeg innrømme!

Skrevet

Veeldig romantisk :rødme: Gled deg til bryllupsplanlegging,det er så moro!! Gleder meg så fælt at jeg nesten blir dårlig :fnise:

Skrevet

ÅH! Jeg har sånn brennende, kriblende følelse i magen dagen lang. det er jo så herlig :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...