*_Lille meg_* Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Så dumme dere er, alle sammen :x Det snøøør, jo
Midnattsol Skrevet 1. april 2003 #3 Skrevet 1. april 2003 Ok...whatever...men må du lage to tråder om det da? :-)
Lula Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Selvsagt trenger vi to tråder om dette utrolig interessante og engasjerende tema! :o
Lula Skrevet 1. april 2003 #6 Skrevet 1. april 2003 det er greit Midnattsol!! Bare ikke trekk viktigheten av denne typen tråder i tvil igjen
Gjest Lizbet Skrevet 1. april 2003 #7 Skrevet 1. april 2003 Men det var da ganske sikkert regndråper jeg sprang sikk-sakk mellom til butikken isted?? Jo, er rimelig sikker på det! Snør.......iiiiiiiiiiiiiiisji
Gjest Embla s Skrevet 1. april 2003 #8 Skrevet 1. april 2003 Du har rett i at det snør, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg er dum fordet? Men det er skikkelig kjipt. Var så instilt på vår
Kosepia Skrevet 1. april 2003 #9 Skrevet 1. april 2003 Hørte jeg en "jeg vil ha flere poster slik at jeg får høyere-status"tråd? Jeg kaster meg gjerne på den (og for dere som ikke skjønte den, dette er en spøk)
Bertha Skrevet 1. april 2003 #10 Skrevet 1. april 2003 Jeg tror det snøøør inne i hodet til _Lille meg__ Noen ganger er det snø på TV-skjermen også, men det er ikke det samme. ....bare sånn at vi holder oss til temaet i tråden.
Usikker Skrevet 1. april 2003 #11 Skrevet 1. april 2003 Det snør her også.......... UTENFOR hodet mitt - og UTENFOR huset mitt! Og jeg liker ikke snø i april jeg............ helt OK med snø i desember og januar altså.........men IKKE I APRIL! :evil: Noen som har en mailadresse e.l. til noen vi kan sende klage til????
Gjest Embla s Skrevet 1. april 2003 #13 Skrevet 1. april 2003 vå[email protected] ? Bertha! Ikke gjør deg dum'a! Du vet da like godt som meg at vi må klage til værdamene på TV2. (eller de ekle værguttene på TVN ) Eller vi kan prøve han derre Tobias i Tårnet? (prøv ham du, så prøver jeg værmennene..)
Bettie Skrevet 1. april 2003 #14 Skrevet 1. april 2003 Det er vel ikke så rart at det snør.... Det er jo 1.april, så klart værgudene har lyst til å narre oss litt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå