Gå til innhold

MAs mas mas

Anbefalte innlegg

Gjest Singelsomfaen
Skrevet

Jente på 27år her. HAr vært singel 1 år etter 10 år i forhold. Nå hadde jeg endelig begynt å roe meg med tilværelsen og kose meg med venner og familie.

Så kom det en kommentar i helga fra ei venninde. Når er det din tur å få barn når du er 50?

Da fikk jeg en ide om at jeg må begynne å lete etter en potensiel partner.

Hvordan har dere andre single det? Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært alene?

Føler jeg er den eneste single jenta i Norge om dagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like gammel som deg og får høre det samme maset spesielt nå som jeg nærmer meg 30 (ikke at jeg selv føler meg "gammel")

Har vært single noen måneder bare og har et par flere-års forhold/samboerskap bak meg og noen kortere greier.

Trives med meg selv og har funnet ut hva jeg vil ha i en fyr. Har ingen planer om å få unger i noe forhold der kjemien ikke stemmer og jeg må kompromisse å ting som er viktig for meg. Men for rett fyr er jeg absolutt villig til å strekke meg. Men de man vil ha kommer jo ikke rekende på en fjøl heller da og å være single et år etter ti års forhold vil jeg påstå er sunt. Har noen venninner som hele tiden har sørget for å skaffe seg en ny type for ikke å være "ensomme og triste mennesker" men så innmari mye lykkeligere enn meg er de overhodet ikke ;)

Skrevet

25 og hadde sist kjæreste da jeg var 20 :filer: De første tre-fire årene var det helt greit og jeg storkoste meg med å kunne gjøre akkurat hva jeg ville, men det siste året har jeg rett og slett begynt å savne den mye omtalte armkroken. Må vel bare ta tiden til hjelp og ikke gå rundt og lete med lys og lykte etter den rette :lete:

Gjest Blondie65
Skrevet

42 - singel i 6 år etter langt ekteskap. Jeg trives godt med meg selv - og vil heller ha det bra alene enn leve med feil mann. Hva andre mener jeg burde og ikke burde kan de stikke opp et sted der solen ikke skinner, og det sier jeg også. Jeg har ikke barn, og det er noe jeg fikk høre mye om da jeg var yngre og det var en aktuell problemstilling.

Mitt råd til dere jenter er å fortsette med å trives i singeltilværelsen og rett og slett ikke bry dere om de teite kommentarene som kommer fra andre. De har ingenting med å legge press på dere for å finne noen.

Gjest singelsomfaen
Skrevet

Ja der er jeg fandens så enig. Vi må slutte å høre på alle de teite kommentarene fra folk rundt oss :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...