Gå til innhold

Sex?

Gjest lissi32

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi hadde en periode her i vår da vi ikke hadde sex på tre uker eller noe fordi jeg var veldig dårlig og han jobbet dobbelt, og da føltes det som vi var kompiser etter hvert.

Det var litt artig at du skrev det, det er vel akkurat det som skjer i mange forhold der sexlivet dabber av. Til slutt føler man seg som en søster og en bror. I alle fall en av partene gjør lett det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var litt artig at du skrev det, det er vel akkurat det som skjer i mange forhold der sexlivet dabber av. Til slutt føler man seg som en søster og en bror. I alle fall en av partene gjør lett det.

Jepp, det er litt skummelt det der. Heldigvis klarte vi å ta det ved roten, og tar oss tid til sex selv om vi er slitne. Det som er; det krever mer å få det i orden igjen enn det tar å holde det vedlike..

Skrevet
Shit.. Får helt sjokk av hvor sjelden folk i forhold har sex. Det er jo selvfølgelig perioder det er mindre her også (hvis vi er syke, i eksamensperioder osv.), men da tar vi det alltid igjen. Det er fort gjort å la det å droppe sexen bli en vane fordi man har så mye som skjer i hverdagen, men jeg tror det er veldig viktig å ta seg tid til dette. Vi hadde en periode her i vår da vi ikke hadde sex på tre uker eller noe fordi jeg var veldig dårlig og han jobbet dobbelt, og da føltes det som vi var kompiser etter hvert.

"Alle" tror at andre har sex oftere enn de selv har. Det synes jeg er et problem da man går rundt og tror at man ikke er normal. Hva nå det enn er. Man leser i sine blader og "tar testen" og får nedslående resultater i forhold til idealer som disse bladene og andre har definert for oss.

Spørsmålet blir tilslutt: Hvorfor skal man sex? Satt på spissen: Når man har lyst begge to, eller når "normalen" forteller oss at vi skal det?

Jeg er tilhenger at det skal være når det faller seg naturlig og når begge har lyst. Å la seg påvirke av noe annet gjør dette til et problem som vokser. For jeg antar at ingen lenger synes noen skal ha sex når man ikke har lyst? Heller ikke menn?

Gjennom flere tiår i samme forholdet bør det være rom for det meste. Man kan i perioder ha sex hver dag, mens man i andre perioder kan la det gå måneder imellom. Problemene oppstår når noen forteller oss at vi ikke er normale.

Skrevet
Problemene oppstår når noen forteller oss at vi ikke er normale.

Eller når den ene personen ønsker sex oftere enn den andre.

Skrevet
Vi hadde en periode her i vår da vi ikke hadde sex på tre uker eller noe fordi jeg var veldig dårlig og han jobbet dobbelt, og da føltes det som vi var kompiser etter hvert.

Synes det høres merkelig ut at dere følte dere som venner, etter bare 3 uker uten sex.

Slike perioder er man jo nesten nødt til å oppleve i løpet av lange forhold av flere grunner, og skal man da føle seg som venner hver gang, hadde jeg følt at følt at forholdet mitt var veldig usikkert.

Skrevet

Det første halve året lå det på 3-5 ggr. om dagen.

Nå etter nesten 20 år og med barn i alle aldre, blir det bare plass til et par ganger i uken. Det hender at det ikke blir noe på en hel uke heller av og til, når barna slår seg vrang og alt går på tverke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...