Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #41 Skrevet 6. september 2007 Hm. Jeg hadde vært fornøyd om jeg hadde fått sex en gang i måneden. Hilsen hun som aldri får noe...
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #42 Skrevet 6. september 2007 Hm. Jeg hadde vært fornøyd om jeg hadde fått sex en gang i måneden. Hilsen hun som aldri får noe... Call me
Gjest koosejenta Skrevet 6. september 2007 #43 Skrevet 6. september 2007 stakkars deg..ja det er sikkert sant at jeg må prøve å kutte ned på å prøve meg på han hele tiden..Jeg tar ofte iniativ men det er jo fordi jeg har lyst...men det kan vel bidra til prestasjonsangst og det er vel det det gjør.... Så får vel prøve på å slutte med så mye iniativ og se om det blir bedre ,men jeg er jo av den dominante typen så jeg liker at han er passiv...mulig det blir for mye for han ...hmmm vanskelig å være på topp ...sukk
Gjest Gjest_Gjest1_* Skrevet 8. september 2007 #44 Skrevet 8. september 2007 Jeg er mann som har passert 40 og har vært gift halvparten av de åra. Og min erfaring er at det er ulike behov, både hos menn og kvinner. Selv har jeg lyst både morgen, middag og kveld, men har fått høre i alle år at sex et par ganger i uka var mer enn de fleste andre menn fikk. Så jeg fikk være glad til. Er kanskje litt treig som holdt ut så lenge... Neida, et forhold består jo av mer. Men nå som jeg har flyttet ut, ser jeg ihvertfall etter ei som har lyst på mer sex. Så jeg har ikke fått mindre lyst på sex med årene, men hadde som andre har skrevet en følelse av ansvar for hennes utbytte av sex'n. Det skal jo være godt for begge! Så jeg kan trøste deg som har et stort behov, det er ikke deg det er noe galt med. Men du er i et forhold hvor det er (stor) forskjell på deg og din partner. Noe kan nok bli bedre ved å jobbe med forholdet, men det finnes jo en grense for hvor mye en orker å legge i det når det ikke blir verdsatt. Skulle ønske jeg hadde ei som deg!
Gjest Don Giovanni Skrevet 8. september 2007 #45 Skrevet 8. september 2007 Oj, dette utsagnet hadde jeg sans for. Har du suget det av eget bryst eller er det et slitent sitat fra en 8.mars parole? Jeg har ikke oppfordret noen til å skjemme seg over noe som helst, nå må du ikke la gravalvoret vippe over i tungsinn. Jeg stiller derimot spørsmål om sannferdigheten i alle disse betroelsene om umettelig seksuell appetitt hos jentene her. Fint at de er kåte, men at de alltid er beredt holder jeg som usannsynlig, det er det bare Rune Rudberg og Julio Iglesias og et par andre monstre som er. Dessuten tror jeg ikke en overdreven hyping av sexlyst gavner verken damer eller menn. En fremstilling av sex som noe en alltid skal være klar for, gjør intimitet til en prestasjonsidrett. Det ser vi allerede nok av i alle medier for den moderne mann og kvinne. Hvorfor er sexologer så usexy? Dette stemmer kanskje med "dine" damer, men ikke med mine. De fleste liker sex stort sett hele tiden, tatt i betraktning at forholdet også fungerer på det emosjonelle plan.
Nabodama Skrevet 8. september 2007 #46 Skrevet 8. september 2007 Dette stemmer kanskje med "dine" damer, men ikke med mine. De fleste liker sex stort sett hele tiden, tatt i betraktning at forholdet også fungerer på det emosjonelle plan. Da har du nok vært heldige med dine damer, også kommer det vel litt an på lenge forholdene dine har vart? Selv vil jeg IKKE ha sex stort sett hele tiden. Dette fordi jeg kan være opptatt med andre ting, kan være trøtt, kan være på vei ut et ærend, kan være for seint ute om morgenen osv....jeg har altså også et liv utenom sex og mann, og slipper ikke alt jeg har i hendene for en runde. Sex styrer ikke livet mitt, men er en viktig del av det. Og jeg har sex stort sett hver eller annenhver dag.
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 9. september 2007 #47 Skrevet 9. september 2007 Dette synes jeg var mannsjåvinistisk sagt. Ganske godt forankret i et kvinnefiendtlig syn på feminin seksualitet, mon tro? Kvinner har en seksualitet, og de skal i motsetning til tidligere få lov til å være kåte,- uten å måtte skjemmes over det. Jeg synes på mange måter det er befriende å lese om kvinner som er ærlige i forhold til egen kåthet og seksualitet. Det finnes for øvrig ikke mer attraktive kvinner enn disse. Gjest_Anders_* Innlegg 04.09.2007 (22:46) Innlegg #29 Gjester Annenhver tråd på dette forumet handler om frustrerte damer, utsultede på sex, med menn som er ute av stand til å matche deres uutømmelige libido. Noen har sex 3-4 ganger om dagen og klager på at mennene ders ikke tar mer initiativ. Forøvrig de samme damene som ser ut til å loke rundt på dette forumet døgnet rundt. Tar dere en kjappis eller tre samtidig som dere skriver innlegg ? Litt likt fjortisgutta som skryter på seg både evner og eventyr hinsides all troverdighet. Er det status å skryte på seg sexbehov for voksne damer? Og hvorfor tror jeg ikke helt på alle overkåt-historiene deres? Dette var ikke for å angripe kvinners seksualitet og derfor ikke mannsjåvenistisk sagt i mine øyne. Riktignok litt på spissen, men han prøvde å formidle at menn kanskje føler så mye ansvar for å tilfredstille at de mister spontaniteten. Synes ikke vi kvinner skal "gjemme oss bak feminismen" for mye, istedet for å hive oss i en mer saklig debatt og si det vi mener. Synes ekstrem feminisme svekker oss i saken om likestiling for begge kjønn.
Gjest Chrizzy Skrevet 9. september 2007 #48 Skrevet 9. september 2007 (endret) Da har du nok vært heldige med dine damer, også kommer det vel litt an på lenge forholdene dine har vart? Selv vil jeg IKKE ha sex stort sett hele tiden. Dette fordi jeg kan være opptatt med andre ting, kan være trøtt, kan være på vei ut et ærend, kan være for seint ute om morgenen osv....jeg har altså også et liv utenom sex og mann, og slipper ikke alt jeg har i hendene for en runde. Sex styrer ikke livet mitt, men er en viktig del av det. Og jeg har sex stort sett hver eller annenhver dag. Han mente det kanskje ikke sånn. Om du har sex nesten hver dag, da vil du vel som oftest når mannen vil? Du vil sikkert hver gang han vil? Han vil når du vil? Æh, er for trøtt til å høres fornuftig ut tror jeg Endret 9. september 2007 av Chrizzy
Nabodama Skrevet 9. september 2007 #49 Skrevet 9. september 2007 Han mente det kanskje ikke sånn. Om du har sex nesten hver dag, da vil du vel som oftest når mannen vil? Du vil sikkert hver gang han vil? Han vil når du vil? Æh, er for trøtt til å høres fornuftig ut tror jeg Ja, noe sånt.....men det kan også hende at han vil når jeg ikke vil, av de grunner jeg nevnte ovenfor. Eller omvenst, at jeg vil når han ikke vil. Det jeg vil fram til er at sex ikke styrer hverdagen min, og kommer ikke foran alt annet, slik som jeg oppfatter at denne personen mener
Gjest Chrizzy Skrevet 9. september 2007 #50 Skrevet 9. september 2007 Ja, noe sånt.....men det kan også hende at han vil når jeg ikke vil, av de grunner jeg nevnte ovenfor. Eller omvenst, at jeg vil når han ikke vil. Det jeg vil fram til er at sex ikke styrer hverdagen min, og kommer ikke foran alt annet, slik som jeg oppfatter at denne personen mener Joda, jeg tolket det bare ikke slik. Jeg liker sex stort sett hele tiden, slik som han skrev. Men det styrer ikke livet mitt egentlig, det kommer naturlig når det passer.
Gjest Don Giovanni Skrevet 9. september 2007 #51 Skrevet 9. september 2007 Ja, noe sånt.....men det kan også hende at han vil når jeg ikke vil, av de grunner jeg nevnte ovenfor. Eller omvenst, at jeg vil når han ikke vil. Det jeg vil fram til er at sex ikke styrer hverdagen min, og kommer ikke foran alt annet, slik som jeg oppfatter at denne personen mener Da oppfattet du det feil. Mitt poeng var å få frem at de kvinnene jeg har kjent og møtt har vært interessert i sex, og at jeg har stort sett fått sex når jeg vil, og de like så. Jeg har aldri opplevd å bli avvist av andre grunner enn det du selv beskriver, og det samme har jeg selvsagt gjort selv. Det er langt fra deg jeg skrev til å la sexen styre hverdagen.
Satyr Skrevet 9. september 2007 #52 Skrevet 9. september 2007 (endret) Slettet fordi det var et surmaget innlegg :-). Satyr Endret 9. september 2007 av Satyr
Satyr Skrevet 9. september 2007 #53 Skrevet 9. september 2007 Litt likt fjortisgutta som skryter på seg både evner og eventyr hinsides all troverdighet. Er det status å skryte på seg sexbehov for voksne damer? Og hvorfor tror jeg ikke helt på alle overkåt-historiene deres? Jeg tenker det samme. Sex daglig hører nok for de fleste forelskelsestiden til, dvs kortere enn ett år. Satyr
Nabodama Skrevet 9. september 2007 #54 Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg tenker det samme. Sex daglig hører nok for de fleste forelskelsestiden til, dvs kortere enn ett år. Satyr Hvorfor det? Jeg og mannen har vært sammen i 6 år. Det er klart det har gått litt opp og ned, men stort sett har vi sex hver eller annenhver dag. Det har ikke bare med kåthet å gjøre, men også nærhet. (Kanskje det også har med dobbeldyne å gjøre:)) Men 2-4 ganger pr dag, er alt for mye for meg. Det blir som å måtte spise mens man ennå er halvmett. LITT sulten må jeg være:) Endret 9. september 2007 av Nabodama
Satyr Skrevet 9. september 2007 #55 Skrevet 9. september 2007 Hvorfor det? Jeg og mannen har vært sammen i 6 år. Det er klart det har gått litt opp og ned, men stort sett har vi sex hver eller annenhver dag. Det har ikke bare med kåthet å gjøre, men også nærhet. (Kanskje det også har med dobbeldyne å gjøre:)) Men 2-4 ganger pr dag, er alt for mye for meg. Det blir som å måtte spise mens man ennå er halvmett. LITT sulten må jeg være:) Høres veldig fint ut. Dere har vel sikkert et bra forhold på de fleste vis da? Satyr
Nabodama Skrevet 9. september 2007 #56 Skrevet 9. september 2007 Høres veldig fint ut. Dere har vel sikkert et bra forhold på de fleste vis da? Satyr Ja, vi har det:) Men i dårligere perioder har det vært sjeldnere.
Gjest koosejenta Skrevet 10. september 2007 #57 Skrevet 10. september 2007 Jeg er mann som har passert 40 og har vært gift halvparten av de åra. Og min erfaring er at det er ulike behov, både hos menn og kvinner. Selv har jeg lyst både morgen, middag og kveld, men har fått høre i alle år at sex et par ganger i uka var mer enn de fleste andre menn fikk. Så jeg fikk være glad til. Er kanskje litt treig som holdt ut så lenge... Neida, et forhold består jo av mer. Men nå som jeg har flyttet ut, ser jeg ihvertfall etter ei som har lyst på mer sex. Så jeg har ikke fått mindre lyst på sex med årene, men hadde som andre har skrevet en følelse av ansvar for hennes utbytte av sex'n. Det skal jo være godt for begge! Så jeg kan trøste deg som har et stort behov, det er ikke deg det er noe galt med. Men du er i et forhold hvor det er (stor) forskjell på deg og din partner. Noe kan nok bli bedre ved å jobbe med forholdet, men det finnes jo en grense for hvor mye en orker å legge i det når det ikke blir verdsatt. Skulle ønske jeg hadde ei som deg! Veldig godt å høre at jeg ikke er den eneste med veldig stort behov;)
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #58 Skrevet 13. september 2007 Hm. Jeg hadde vært fornøyd om jeg hadde fått sex en gang i måneden. Hilsen hun som aldri får noe... Skriver meg på denne jeg...... samboende uten sex på 13 måneder.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2007 #59 Skrevet 13. september 2007 Skriver meg på denne jeg...... samboende uten sex på 13 måneder.
Ce'Nedra Skrevet 13. september 2007 #60 Skrevet 13. september 2007 Shit.. Får helt sjokk av hvor sjelden folk i forhold har sex. Det er jo selvfølgelig perioder det er mindre her også (hvis vi er syke, i eksamensperioder osv.), men da tar vi det alltid igjen. Det er fort gjort å la det å droppe sexen bli en vane fordi man har så mye som skjer i hverdagen, men jeg tror det er veldig viktig å ta seg tid til dette. Vi hadde en periode her i vår da vi ikke hadde sex på tre uker eller noe fordi jeg var veldig dårlig og han jobbet dobbelt, og da føltes det som vi var kompiser etter hvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå