Tinge_Ling Skrevet 4. september 2007 #21 Skrevet 4. september 2007 Jeg vil helst ha flere ganger i løpet av en dag.. Men blir stort sett ikke mer enn 2-3 ganger i uken.. Noen ganger mer andre mindre... Gubben klager over at han får hele tiden..trodde mannfolk likte å ha dame som var glad i sex jeg men.. he he... Tydeligvis ikke... :rødme: (vært sammen i litt over ett år. bodd sammen i 1 år)
Gjest koosejenta Skrevet 4. september 2007 #22 Skrevet 4. september 2007 jeg vil helst ha sex flere ganger hver dag til tross for at jeg er i full jobb,men typen min blir sliten og jeg føler at jeg maser på han,sikkert derfor han lider av prestasjonsangst så jeg har også vurdert å ikke ta så mye iniativ lenger....Vi har alikavel sex 2-4 ganger hver dag,men fordi jeg har lyst... Sier ikke at han aldri tar iniativet men han får vel aldri tid til det pga meg hehe.... Trodde også at mannfolk skulle være glad for ei dame som ville ha mye sex men det er tydelig at vi er blitt lurt.... Eller kanksje det er på tide å finne en ung viril mann som vil hele tiden Er vel ikke for ingenting at vi på over 30 og unge menn på 20-25 passer sammen seksuelt....sukk....
Gjest milkyway Skrevet 4. september 2007 #23 Skrevet 4. september 2007 Flere ganger om dagen. Han kommer til å ta livet av meg, jeg som bare er vant med de som kan komme 2-3 ganger i uka!
Gjest Chrizzy Skrevet 4. september 2007 #24 Skrevet 4. september 2007 Jeg liker godt å gjøre det selv også
Annikken Skrevet 4. september 2007 #25 Skrevet 4. september 2007 Oj, her var det mange kåte kvinnfolk! Er det ingen som er som meg, som har det litt mer i bølger? Om jeg føler meg i form og ikke er plaget av mellomblødninger kan jeg ville masssse på en måned. Altså ikke hver dag, men sånn annenhver, gjerne et par ganger om dagen. (Kanskje ikke full pakke hver gang, men litt små nytelser her og der...) Mens andre måneder har jeg kanskje noen småplager eller er opphengt i noe annet, og har ikke den samme iveren. Men når jeg plutselig da får masse lyst igjen så er det jo bedre enn om jeg skulle ha hatt masse lyst hele tida! Tror jeg da... En ting er dette med "en gang i uka", sånn månedsmessig er det to uker jeg har veldig mye mer lyst enn andre ganger, og da blir det stort sett mye mer enn 4 ganger i måneden (regner med folk regner på snitt her?) Det er vel kanskje mer givende å bruke ganger i måneden enn i uka, folk har jo mensen og alt det der... ikke at man ikke skal gjøre noe når man har mensen, men den er jo litt i veien, og man kan føle seg ganske uttafor når man har mensen også. Jeg er også litt var på at jeg skal ha sex når jeg har lyst, og ikke fordi jeg føler det er en plikt. Ble for mye pliktsex i forrige forhold, og det drepte sexlysten. Nå vet jeg at jeg har sex fordi jeg har lyst, og dæven da kan det være fantastisk, typen min er <3 Nå fikk jeg faktisk veldig lyst på sex... hmm! Men har bare meg selv i dag da...
Jalp Skrevet 4. september 2007 #26 Skrevet 4. september 2007 Kunsten er visstnok å ikke flytte sammen. I følge en rapport jeg leste, er det da nedgangen for alvor begynner. Og det er ikke for at mannens fysiske evner avtar, men fordi han synes det blir rutinepreget og kjedelig. Dessuten fant man ut at menn tar sex veldig alvorlig og tar med seg et ansvar inn i seksualiteten. Ansvaret for at hun skal tilfredsstilles. Dermed mente man at mange menn ikke følte at sex var berikende og en avslappende og relasjonsskapende atspredelse, men snarere noe man måtte stille opp på. Og her mente man at mye av årsaken til at mange menn foretrakk solosex lå. For da slapp menn å tenke på å ta ansvar for kvinnens nytelse. Man kan bli tankefull av mindre. Det er en del som tyder på at den spontane, lekfulle, glade og lidenskapelige sexen går tapt et sted underveis. Jeg tror virkelig menn trenger å få tatt av seg denne tvangstrøya som påbyr seksuelt ansvar. Og her tror jeg vi trenger hjelp av dere kvinner.
Gjest Chrizzy Skrevet 4. september 2007 #27 Skrevet 4. september 2007 Kunsten er visstnok å ikke flytte sammen. I følge en rapport jeg leste, er det da nedgangen for alvor begynner. Og det er ikke for at mannens fysiske evner avtar, men fordi han synes det blir rutinepreget og kjedelig. Dessuten fant man ut at menn tar sex veldig alvorlig og tar med seg et ansvar inn i seksualiteten. Ansvaret for at hun skal tilfredsstilles. Dermed mente man at mange menn ikke følte at sex var berikende og en avslappende og relasjonsskapende atspredelse, men snarere noe man måtte stille opp på. Og her mente man at mye av årsaken til at mange menn foretrakk solosex lå. For da slapp menn å tenke på å ta ansvar for kvinnens nytelse. Man kan bli tankefull av mindre. Det er en del som tyder på at den spontane, lekfulle, glade og lidenskapelige sexen går tapt et sted underveis. Jeg tror virkelig menn trenger å få tatt av seg denne tvangstrøya som påbyr seksuelt ansvar. Og her tror jeg vi trenger hjelp av dere kvinner. Ja, dette var kjempebra! Jeg tror virkelig at du er inne på noe genialt her. Menn tar ansvaret for kvinnens nytelse alvorligere en sin egen. Derfor gir han også mye under sex, eller føler seg ikke helt som "man skal" om han ikke gjør det. Kanskje det da blir enklere å gjøre det alene... Jeg tror også at menn på mange måter er mer sårbare en oss når det kommer til sex, jeg tror også at vi har litt vanselig for å leve oss inn i deres situasjon, kanskje fordi mange menn ikke engang selv reflekterer så mye over det.
Gjest Gjest_Anders_* Skrevet 4. september 2007 #28 Skrevet 4. september 2007 Annenhver tråd på dette forumet handler om frustrerte damer, utsultede på sex, med menn som er ute av stand til å matche deres uutømmelige libido. Noen har sex 3-4 ganger om dagen og klager på at mennene ders ikke tar mer initiativ. Forøvrig de samme damene som ser ut til å loke rundt på dette forumet døgnet rundt. Tar dere en kjappis eller tre samtidig som dere skriver innlegg ? Litt likt fjortisgutta som skryter på seg både evner og eventyr hinsides all troverdighet. Er det status å skryte på seg sexbehov for voksne damer? Og hvorfor tror jeg ikke helt på alle overkåt-historiene deres?
Jalp Skrevet 4. september 2007 #29 Skrevet 4. september 2007 Annenhver tråd på dette forumet handler om frustrerte damer, utsultede på sex, med menn som er ute av stand til å matche deres uutømmelige libido. Noen har sex 3-4 ganger om dagen og klager på at mennene ders ikke tar mer initiativ. Forøvrig de samme damene som ser ut til å loke rundt på dette forumet døgnet rundt. Tar dere en kjappis eller tre samtidig som dere skriver innlegg ? Litt likt fjortisgutta som skryter på seg både evner og eventyr hinsides all troverdighet. Er det status å skryte på seg sexbehov for voksne damer? Og hvorfor tror jeg ikke helt på alle overkåt-historiene deres? Dette synes jeg var mannsjåvinistisk sagt. Ganske godt forankret i et kvinnefiendtlig syn på feminin seksualitet, mon tro? Kvinner har en seksualitet, og de skal i motsetning til tidligere få lov til å være kåte,- uten å måtte skjemmes over det. Jeg synes på mange måter det er befriende å lese om kvinner som er ærlige i forhold til egen kåthet og seksualitet. Det finnes for øvrig ikke mer attraktive kvinner enn disse.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #30 Skrevet 4. september 2007 Ja, dette var kjempebra! Jeg tror virkelig at du er inne på noe genialt her. Menn tar ansvaret for kvinnens nytelse alvorligere en sin egen. Derfor gir han også mye under sex, eller føler seg ikke helt som "man skal" om han ikke gjør det. Kanskje det da blir enklere å gjøre det alene... Jeg tror også at menn på mange måter er mer sårbare en oss når det kommer til sex, jeg tror også at vi har litt vanselig for å leve oss inn i deres situasjon, kanskje fordi mange menn ikke engang selv reflekterer så mye over det. Jeg blir veldig glad når jeg leser at en kvinne har forstått dette. Det sier veldig mye om meg selv. Og, når jeg snakker med kammerater om det så får de ofte litt aha-opplevelse eller de føler på det samme selv. Det er jo også veldig mange gutter som skriver om følelsen av overdrevent ansvar på nettet også. Noe av det beste jeg har opplevd var da en jente jeg hadde sex med virkelig prøvde å leve seg inn i hvordan sex ble opplevd for meg som mann. Ikke at hun spurte hvor jeg liker å bli berørt og den typen ting de fleste spør om, men hvordan det oppleves som mann. Med en gang man vinkler det dit så blir det veldig mye om hvordan sex oppleves som vanligvis ikke kommer frem man kan snakke om. Det spesifikke rollepresset som man. En ting som de svært sexhungrige kvinnene i denne tråden nok vil forstå lett er problemet med å være den som oftest tar initiativ til sex. Er det du som er i den rollen så opplever du også flere skuffelser fordi det er du som må tåle avvisningene. Statistisk sett er det klart flere menn som er i den rollen. Ikke fordi menn har så mye mere lyst på sex, men fordi det er kjønnsrollemønsteret. Jeg opplever det også slik at når jeg snakker med jenter om sex så er de veldig opptatt av sin egen nytelse og er også interesert i å gjøre noe for mennene sine. Gutta derimot er mere manisk opptatt av å tilfredstille dama. Jeg tror mye av det har å gjøre med at kvinner ikke nødvendigvis får orgasme å gjøre og at det da er lett å føle seg utilstrekkelig. Jeg tror også det har mye å gjøre med mediekjøret som har vært rundt at menn skal tilfredstille kvinner seksuelt. En annen faktor er nok at gutta vet at venniene snakker om hvordan kjæresten var i senga, ofte også på jentevorspill, mens gutta sjelden gjør det samme. Den frykten for total seksuell ydmykelse har mye å si.
Gjest lissi32 Skrevet 4. september 2007 #31 Skrevet 4. september 2007 Annenhver tråd på dette forumet handler om frustrerte damer, utsultede på sex, med menn som er ute av stand til å matche deres uutømmelige libido. Noen har sex 3-4 ganger om dagen og klager på at mennene ders ikke tar mer initiativ. Forøvrig de samme damene som ser ut til å loke rundt på dette forumet døgnet rundt. Tar dere en kjappis eller tre samtidig som dere skriver innlegg ? Litt likt fjortisgutta som skryter på seg både evner og eventyr hinsides all troverdighet. Er det status å skryte på seg sexbehov for voksne damer? Og hvorfor tror jeg ikke helt på alle overkåt-historiene deres?
Gjest Gjest_Anders_* Skrevet 4. september 2007 #32 Skrevet 4. september 2007 Dette synes jeg var mannsjåvinistisk sagt. Ganske godt forankret i et kvinnefiendtlig syn på feminin seksualitet, mon tro? Oj, dette utsagnet hadde jeg sans for. Har du suget det av eget bryst eller er det et slitent sitat fra en 8.mars parole? Jeg har ikke oppfordret noen til å skjemme seg over noe som helst, nå må du ikke la gravalvoret vippe over i tungsinn. Jeg stiller derimot spørsmål om sannferdigheten i alle disse betroelsene om umettelig seksuell appetitt hos jentene her. Fint at de er kåte, men at de alltid er beredt holder jeg som usannsynlig, det er det bare Rune Rudberg og Julio Iglesias og et par andre monstre som er. Dessuten tror jeg ikke en overdreven hyping av sexlyst gavner verken damer eller menn. En fremstilling av sex som noe en alltid skal være klar for, gjør intimitet til en prestasjonsidrett. Det ser vi allerede nok av i alle medier for den moderne mann og kvinne. Hvorfor er sexologer så usexy?
Gjest Frøken Titt Skrevet 4. september 2007 #33 Skrevet 4. september 2007 Det varierer. Alt i fra hver dag til et par ganger i uka. Ikke no sex i jordbæruka.
Gjest Alyx Skrevet 4. september 2007 #34 Skrevet 4. september 2007 (endret) Vi har BARE sex når vi har lyst! Så det varierer fra tre ganger i uka til en gang i måneden. Fint med full lidenskap tre ganger til dagen sikkert, men mitt liv inneholder så utrolig mye mere så det er faktisk ikke plass til å humpe rundt hele kvelden etter jobb Endret 4. september 2007 av Alyx
Jalp Skrevet 5. september 2007 #35 Skrevet 5. september 2007 Oj, dette utsagnet hadde jeg sans for. Har du suget det av eget bryst eller er det et slitent sitat fra en 8.mars parole? Spar meg! :kaffe: Det jeg oppfatter at du sier, er at kvinner "skryter" på seg mer kåthet enn det som er riktig i denne tråden. Det er en holdning som til forveksling er lik den som rådde for en del år tilbake, da kvinner ikke var forventet å ha noen egen seksualitet. Kåthet var ihvertfall helt uaktuelt, og i den grad den kunne påvises, skulle den være noe mannen kunne glede seg med.
Gjest milkyway Skrevet 5. september 2007 #36 Skrevet 5. september 2007 (endret) djh Endret 5. september 2007 av milkyway
Lambda Skrevet 5. september 2007 #37 Skrevet 5. september 2007 Har sex de gangene hun har lyst...fra en til tre uker mellom hver gang. Strålende fornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #38 Skrevet 5. september 2007 Spar meg! :kaffe: Det jeg oppfatter at du sier, er at kvinner "skryter" på seg mer kåthet enn det som er riktig i denne tråden. Det er en holdning som til forveksling er lik den som rådde for en del år tilbake, da kvinner ikke var forventet å ha noen egen seksualitet. Kåthet var ihvertfall helt uaktuelt, og i den grad den kunne påvises, skulle den være noe mannen kunne glede seg med. Er du en mann ? Du snakker som en kjerring.
Gjest bella24 Skrevet 5. september 2007 #39 Skrevet 5. september 2007 Jeg og synes det er for lite, omm du leser mitt innlegg "NORMALT" så kan du se hvordan jeg har det?
Gjest imli Skrevet 6. september 2007 #40 Skrevet 6. september 2007 Vi har vel i gjennomsnitt sex ca annenhver dag. Nå i det siste har det blitt litt mindre siden jeg er gravid og trøtt hele tida...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå