Gå til innhold

Sex?

Gjest lissi32

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er i mitt første samboerskap. Jeg og andre jenter her inne klager på at vi får for lite!

Hvor ofte er lite? Vi har sex ca en gang pr uke i snitt.

Jeg syns det er alt for lite.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg er i mitt første samboerskap. Jeg og andre jenter her inne klager på at vi får for lite!

Hvor ofte er lite? Vi har sex ca en gang pr uke i snitt.

Jeg syns det er alt for lite.

Hva med dere?

Har sex som oftest hver dag, noe mindre når frøken rød er på besøk.

Trur det har noe med at man har funnet sin likekvinne, kan bare altså IKKE få nok av henne.

I mine tidligere forhold var det mye i begynelsen og dabba deretter mye av, først til en gang pr uke så til en gang pr mnd.

Skrevet

Hva gjør at det dabber av? Hadde du ikke lyst på henne lenger? Ble det kjedelig?

Skrevet
Har sex som oftest hver dag, noe mindre når frøken rød er på besøk.

Trur det har noe med at man har funnet sin likekvinne, kan bare altså IKKE få nok av henne.

I mine tidligere forhold var det mye i begynelsen og dabba deretter mye av, først til en gang pr uke så til en gang pr mnd.

Så nå har du altså vært sammen med henne like lenge som da det ville ha dabbet av tidligere?

Skrevet

Har vært sammen med samboer i 6 år, bodd sammen i 5,5 år. Vi har ikke sex et fast antall ganger pr uke eller måned. Vi har sex når vi har lyst.

Skrevet
Så nå har du altså vært sammen med henne like lenge som da det ville ha dabbet av tidligere?

Nærmer seg nå ja :love:

Skrevet

Min samboer og jeg har vært sammen i snart 4 år, og har sex 2-4 gange i uken..Noe som passer oss perfekt.

Skrevet
Nærmer seg nå ja :love:

Er du ikke litt spent da?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vi har bare sex 1-2 ganger i uken!!!

I begynnelsen så hadde vi flere ganger daglig. Vi har vært sammen i bare 1,5 år men allikavel så får jeg bare 1 eller 2 ganger i uken. Jeg ville helst ha hatt hver dag og gjerne flere ganger i døgnet!

Jeg må få si at jeg er sluttet å ta initiativ så mye som før for føler at jeg presser han på en måte. Dette er førstE forholdet jeg har der vi har så lite sex.

Kan vel være at han er ti år eldre enn meg og ikke så viril lengre?

Mens jeg er i min fulle blomstringstid nå!Frustrert som faen :frustrert:

Skrevet
Vi har bare sex 1-2 ganger i uken!!!

I begynnelsen så hadde vi flere ganger daglig. Vi har vært sammen i bare 1,5 år men allikavel så får jeg bare 1 eller 2 ganger i uken. Jeg ville helst ha hatt hver dag og gjerne flere ganger i døgnet!

Jeg må få si at jeg er sluttet å ta initiativ så mye som før for føler at jeg presser han på en måte. Dette er førstE forholdet jeg har der vi har så lite sex.

I know! Jeg måtte også slutte å ta initiativ hele tida, både fordi jeg følte at jeg presset han og fordi det er så vondt å bli avvist hele tida. Nå skjønner jeg at jeg må si meg fornøyd hvis det blir 2 ganger i uka, selv om jeg har lyst på han dagen lang, selv etter to år sammen...

Skrevet

I de siste mnd har vi vært på stressende feire, kjøpt ny leilighet, pusset opp, kjøpt hund osv, så mye å gjøre, og mindre tid og energi til sex. Så for tiden har vi sex ca. 5 ganger i uka.

Normalt har vi sex hver dag, noen ganger flere ganger om dagen, men det er vel forbeholdt helgene.

Gjest Gjest_Tonje_*
Skrevet

Ekssamboeren min var 52 og hadde gjerne sex nesten hver dag. Noen dager hadde ble det et par runder på samme dag. Så alle menn blir iallfall ikke mindre virile :)

Skrevet

Nå har vi bare to - tre ganger pr uke, men jeg skulle gjerne hatt mer!! Inntil i våres hadde vi hver dag, gjerne både morgen og kveld. Mye jobbing på mannen gjør at han ikke orker "hverdagssex" som han kaller det og jeg ligger og er nesten frustret. Når vi har er det kjempebra så jeg nyter disse gangene som han har lyst. Nå lar jeg også han ta iniativet for etter et par ganger som man føler at mannen stiller opp for å gi deg nytelse tenkte jeg at jeg bare fikk vente på lysten hans.

Min ex-mann og jeg klarte oss leeenge på en gang hver uke, maks gjerne en gang hver 14. dag. Men det tok jo slutt også.

Skrevet

I løpet av de 6 årene vi har vært sammen, har ikke sexlivet endret seg særlig. Litt opp og ned har det gått, men det har mest å gjøre med belastende perioder.

Mannen har gjerne sex hver dag, jeg også, men noen ganger er det nok med annenhver dag for meg.

Skrevet

Har etter hvert funnet ut at dette går i perioder. Var en stund jeg syntes vi hadde alt for lite, men dette har tatt seg opp igjen. Nå har vi hver dag igjen, noe jeg synes er passe. Men hvis det bare hatt gått nedover og nedover og aldri oppover, da ville jeg funnet på noe drastisk... :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
I know! Jeg måtte også slutte å ta initiativ hele tida, både fordi jeg følte at jeg presset han og fordi det er så vondt å bli avvist hele tida. Nå skjønner jeg at jeg må si meg fornøyd hvis det blir 2 ganger i uka, selv om jeg har lyst på han dagen lang, selv etter to år sammen...

Ja hva er det som gjør at vi fortsatt har lyst men ikke dem??? :kjefte:

Skrevet
Ja hva er det som gjør at vi fortsatt har lyst men ikke dem??? :kjefte:

Høyt testosteronnivå til å være kvinne, kanskje?

Skrevet

Men jeg må le litt av de som synes en gang i uka er lite. I mitt forrige forhold var den en gang i måneden. Av diverse årsaker som jeg ikke skal gå inn på her.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette uten at det blir dumt. Jeg kjenner at jeg blir litt forundret, når det blir sagt at man er så frustrert, at man føler seg uattraktiv og dårlig, at man må finne på masse rart og stresser med alt mulig, når man altså har sex i alle fall en gang i uken, og også ofte 2 ganger kanskje. Jeg innbiller meg at det er helt normalt å ha sex 1-2 ganger i uken, uten at det er noe galt i det. For meg virker det rart at man blir så på tuppa av å "bare" ha sex 1-2 ganger i uka?

Ser dere for dere et samliv der dere fortsetter å ha sex hver eneste dag, helst flere ganger om dagen?

Gjest puselabb
Skrevet

Vi har vært sammen i litt over to år og har i gjennomsnitt sex hver dag. Noen dager flere ganger, mens andre ganger kan det gå et par dager mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...