Gjest milkyway Skrevet 3. september 2007 #1 Del Skrevet 3. september 2007 Ja nå! Er snakk om en samsung sgh-e340e. Har hørt du kan sende via epost men den ber meg oppgi kontoinformasjon først. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. september 2007 #2 Del Skrevet 3. september 2007 Pleier å sende bildene fra mobilen over til mailen min via mms. Det funker fint for meg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 3. september 2007 #3 Del Skrevet 3. september 2007 Ukjent abonnent sto det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. september 2007 #4 Del Skrevet 3. september 2007 Hmmm. Merkelig. Da tror jeg dessverre ikke at jeg kan hjelpe, beklager. Har dessverre ikke akkurat den telefonen. Men du har ikke noe problemer med å motta eller sende vanlig mms? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 3. september 2007 #5 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg også sender med MMS.. jeg bare plotter inn mail addressen istedet for telefonnummeret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. september 2007 #6 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg også sender med MMS.. jeg bare plotter inn mail addressen istedet for telefonnummeret... Jupp, samme her. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 3. september 2007 #7 Del Skrevet 3. september 2007 Her og, men det var da den ikke ville.. må jeg sette opp noen greier først i instillinger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. september 2007 #8 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, jeg lastet ned sånne innstillinger slik at jeg kan sende og motta mms. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 4. september 2007 #9 Del Skrevet 4. september 2007 Åh si meg åssen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 4. september 2007 #10 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #11 Del Skrevet 5. september 2007 Du kan også sende via IR (infrarød) hvis du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå