Gå til innhold

Skallede menn.

Er skallede/(hode)barberte menn turnoff?  

3 stemmer

1. 1. Er skallede/(hode)barberte menn turnoff?

• Ja definitivt
      3
    • Hipp som happ..
      13
    • Nei, det er sexy..
      15

Anbefalte innlegg

Gjest Mere Te
Skrevet

Har ikke valker i hodebunnen nei, og har hørt at jeg har en fin fasong på hodet. Er ikke flat i bakhodet og sånn....  

Monster

Jamen da tror jeg du ser riktig så bra ut, jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jamen da tror jeg du ser riktig så bra ut' date=' jeg![/quote']

Nåja. Det kan jo hende at jeg ser ut som et villsvin i trynet, har et adamseple så stort som en appelsin som hopper opp og ned når jeg snakker, 28 brune hoggtenner og lepper tynne som frimerker.... Og da hjelper det lite med pen hodebunn... :o :D

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg begynte å shave hodet for et par år siden ettersom jeg begynte å bli tynn i håret. Jeg har merket meg at jeg får mange flere blikk fra damene etter dette. Er dette kun inbildning fra min side eller er dette noe mange kvinner synes er sexy. (er ikke helt glatt altså. Er vel et par mm.)

Barberte hoder fungerer som blikkmagnet for meg i hvert fall. Øynene finner det skallede/piggbarberte hodet, hjernen følger etter og vurderer om det er verdt en nærmere titt på hva som befinner seg på forsiden av hodet - deretter vandrer blikket nedover.. skikkelsen og holdningen. Nå høres det ut som om jeg leter etter pene gutter med skallede hoder, men penhet tiltrekker meg ikke. Det er noe annet - noe udefinerbart - noe som sitter i blikket hans tror jeg - men altså; et skallet hode tiltrekker seg først oppmerksomheten min.... mmm. Ring i øret også? jess!

:blunke:

Gjest Mere Te
Skrevet

Hm, pussige du sier det... Jeg tenkte den tanken selv, men ville være hyggelig mot deg, du er sikkert så lei av å høre kommentarer om ditt stygge utseendet.

Da har vi vel oppklart at det er fordi du har så stygge hoggtenner (etc) at jentene ser på deg, og at det ikke har noe med ditt vakre (barberte) hode å gjøre :wink:

Får håpe du kopmenserer med å være snill og hyggelig da?! :kul:

Skrevet

JA DET ER SEXY :D

Jeg ser alltid 2 ganger på menn med barbert hode. :lol:

Du kler nok det bedre enn sånn ekkel hentesveis for det er ugly!! :wink:

Gjest Finken 76
Skrevet

Jeg synes det er sexy!

og mye finere enn tynt hår :D

klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...