Gå til innhold

Skallede menn.

Monstermagnet

Er skallede/(hode)barberte menn turnoff?  

2 stemmer

1. 1. Er skallede/(hode)barberte menn turnoff?

• Ja definitivt
      3
    • Hipp som happ..
      13
    • Nei, det er sexy..
      14

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å shave hodet for et par år siden ettersom jeg begynte å bli tynn i håret. Jeg har merket meg at jeg får mange flere blikk fra damene etter dette. Er dette kun inbildning fra min side eller er dette noe mange kvinner synes er sexy. (er ikke helt glatt altså. Er vel et par mm.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Så herlig for deg at du får flere blikk!

En kamerat av meg hadde for mange år siden veldig tynt hår som han samlet i en liten hestehale i nakken. Han barberte seg på hodet etter tips fra sine venninner. Og vips var han en barsk mann, og ikke bare en harry kis som i desperasjon over sin sviktende manke på toppen heller prøvde å spare i lengden.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på det!

Da er du vel i utganspunktet en fin fyr å se på, som nå vekker mer oppmerksomhet pga barbert hode :wink:

Jeg kjenner ikke så mange som barberer hodet sitt. En av dem synes jeg er dritsexy, en annen synes jeg ikke er særlig tiltrekkende og dermed blir han ikke sexy bare pga barbert hode. Om en er sexy eller ikke kommer an på mye mer enn bare det ytre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Generelt: Hvis en mann begynner å bli tynn i håret ser det bra ut å barbere, ser tøffere ut og mer sexy, ja. Men et barbert hode er ikke nødvendigvis mer sexy enn et hode med masse/tykt hår!

Egentlig kommer det vel mest ann på mannen som bærer hodet, og ikke minst: hva som finnes "under håret", er en mann sexy inni hodet, er han sexy utenpå også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er ikke hårfrisyren avgjørende om en person er sexy eller ikke! :roll:

For meg teller fortsatt helheten! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er tynn i håret og barberer det i stedet for å spare desperat, så gjør det en mann merkbart mer attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid tent på menn som er barberte på hodet - men definitivt ikke alle av dem! Hadde nok heller kikket to ganger på deg nå som du er barbert på hodet enn før du gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søta

Samboern min har barbert hode, han begynner å bli tynn i håret, og jeg syns han kler mye bedre barbert enn når det begynner å vokse ut. Har forreten aldri sett ham med mye hår... Men; hodeformen til den som barberer, bør kle det!! Ikke alle kler det, så det er sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn uten hår på hodet er like forskjellige som menn med hår på hodet.

Noen kler det veldig godt, og andre ikke. Men jeg for min del synes det

ofte virker som en slags "panikk"-frisyre, og jeg innbiller meg jo at

det er mest vanlig blant menn som begynner å bli tynne i håret.

Og det er klart - det er langt å foretrekke en barbert/snauklipt skalle enn

en med hentesveis...Men samtidig synes jeg også at det å være litt

tynn i håret er ikke sååå farlig da, det går fint an å ha en kort og

stilig frisyre selv om det er litt tynt på toppen. Men det virker det som

om mange menn ikke tror stemmer, og de drar frem barberhøvelen

litt for kjapt etter min mening.

Så veel - min konklusjon er at for meg - så i det hele og store foretrekker jeg menn

med hår på hodet, enten det er mye eller lite av det. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mere Te

Det har vel litt med mote å gjøre; Hentesveis er sørgelig UT! Mens det er mer tidsriktig å være barbert. Har du et pent hode, Hurrycane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker vel i utgangspunktet best menn med litt kraftig hår på hodet, men skallete menn er også sexy. Jeg har vel aldri valgt menn på grunn av håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mere Te
Det har vel litt med mote å gjøre; Hentesveis er sørgelig UT! Mens det er mer tidsriktig å være barbert. Har du et pent hode' date=' Hurrycane?[/quote']

:oops: Undskyld! Jeg går så surr i alle de nye mennene her inne, og alt dette snakket om barbering av balla og hodet. Jeg blandet sammen med balle-barberingstråden. Monster.. eh hva het du igjen (må se etter) aha: magnet! Det var det du heter. Ok: har du et pent hode, Monstermagnet? For det er litt viktig hvis man barberer skallen... Ikke for mange bungler og bulker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før likte jeg best langt hår, men ingenting tenner meg mer nå en helt kort kort hår. Synes det er råsexy jeg! :wink: Mannen i mitt liv har også barbert hode, og kunn ikke tenke meg han med lengre hår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke valker i hodebunnen nei, og har hørt at jeg har en fin fasong på hodet. Er ikke flat i bakhodet og sånn....

Monster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du innbilsk eller? :blunke: Jeg kan godt skjønne at bold men are sexy, men det dreier vel mer om øya som ser. :oops: Jeg tror det kommer an på hvilket hode som blir brukt som gjelder for oss damer imellom :hoho: og da hjelper det lite om du er skallet eller ei! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...