Gå til innhold

msn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Når det står: (Using shared messenger.com) bak en av kontaktene på msn, hva betyr det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når det står: (Using shared messenger.com) bak en av kontaktene på msn, hva betyr det??

Det betyr det som står :)

Vedkommende bruker shared messenger til å kommunisere på messenger. Det er bare en annen variant, - på samme måte som det står "mobile" hvis noen er pålogget fra en mobiltelefon.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Det betyr det som står :)

Vedkommende bruker shared messenger til å kommunisere på messenger. Det er bare en annen variant, - på samme måte som det står "mobile" hvis noen er pålogget fra en mobiltelefon.

ok, men jeg er tydligvis veeeldig grønn på dette. hehe. skjønner visst noen er pålogget via mobil så står det mobile.... men shared liksom?? er den delt på noe måte, hvordan anderledes er den enn vanlig msn liksom?

Skrevet
ok, men jeg er tydligvis veeeldig grønn på dette. hehe. skjønner visst noen er pålogget via mobil så står det mobile.... men shared liksom?? er den delt på noe måte, hvordan anderledes er den enn vanlig msn liksom?

Det er bare en annen programvare som brukes for å logge seg på tjenesten. Den er ikke delt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...