Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har du noen gang blitt utnyttet økonomisk av partneren din slik at du har blitt sittende med en regning eller et lån du ikke hadde mulighet til å betale? Hva skjedde? hvordan fikk du løst problemene ietterkant?
Sluagh Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg ble utnyttet økonomisk av en eks. Skjønte tegninga forholdsvis fort, pakket sakene mine og dro. Krevde han for det han hadde snyltet, fikk igjen noe. Vil ikke gå nærmere inn på det her.
Gjest Yoletta Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg har en god venninne som ble utnyttet grovt økonomisk..dette pågikk over lang tid. Og ble selvfølgelig et kaso uten like...men hun kom seg over det.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Ja, ble grovt økonomisk utnyttet av eksen....det var dumt av meg å ikke sette foten ned tidligere, men et varselsignal kan være at han låner mer uten å betale tilbake det han allerede skylder. Uansett, det endte med at jeg kræsjet bilen hans ved et uhell og unnlot å gjøre opp for meg da han allerede hadde skrapt meg for penger. Jeg tok opp dette med en advokat i ettertid, og i saker hvor man låner penger til folk og de ikke betaler tilbake, står man svært svakt. Man kan forsøke å kjøre det som en forlikssak rett etterpå dersom man har bevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå