Adonia Skrevet 3. september 2007 #1 Del Skrevet 3. september 2007 idag oppdaget jeg plutselig en ny kanal -nrk3 ganske sikker på at den ikke var her i går.. noen som vet hvordan programmer den kanalen skal sende? kanskje jeg skal vurdere å betale lisensavgift hvis de viser noe som er ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 3. september 2007 #2 Del Skrevet 3. september 2007 Den skal vist være retta mot ungdom/unge voksne. Jeg gleder meg mest til Minner fra Lille Lørdag Programmet finner du her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. september 2007 takk! :-D det så jo egentlig veldig lovende ut det da! og lille lørdag begynner om 20 min, det skal jeg også se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest su querida Skrevet 3. september 2007 #4 Del Skrevet 3. september 2007 Må man ha digital dekoder eller parabol for å få inn de nye kanalene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 3. september 2007 Må man ha digital dekoder eller parabol for å få inn de nye kanalene? vi har i hvertfall fått digital-tv.. men kommer det inn flere nye kanaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest su querida Skrevet 3. september 2007 #6 Del Skrevet 3. september 2007 TvNorge's nye kanal Fem kom også i dag. Jeg har ingen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. september 2007 #7 Del Skrevet 3. september 2007 Må man ha digital dekoder eller parabol for å få inn de nye kanalene? JA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 3. september 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 3. september 2007 JA :-D nå fant jeg den også! men ser ikke ut som den fungerer ennå, er bare reklame for hvilke serier som kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. september 2007 #9 Del Skrevet 3. september 2007 JA :-D nå fant jeg den også! men ser ikke ut som den fungerer ennå, er bare reklame for hvilke serier som kommer.. På NRK3 går det en underholdningsserie Bams Unholy Union... Viasat4 og FEM har jeg ikke sjekket enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. september 2007 #10 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Eg som berre har kabeltv, vil eg få inn desse? *håpe* Må eg eventuelt søka etter eller berre dukkar dei opp? Endret 3. september 2007 av Discokula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. september 2007 #11 Del Skrevet 3. september 2007 Eg som berre har kabeltv, vil eg få inn desse? *håpe* Må eg eventuelt søka etter eller berre dukkar dei opp? Jeg har kabeltv fra Get og jeg får den inn. Tror det er bare de med antenne på taket som ikke får dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 3. september 2007 #12 Del Skrevet 3. september 2007 JA. Nei, ikke hvis din kabletv leverandør legger den ut i nettet sitt. Men via parabol eller bakkesending må man nok over på digitalt.. Det er nå greit å bli digital uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. september 2007 #13 Del Skrevet 3. september 2007 noen som vet hvordan programmer den kanalen skal sende? Vet de skal sende en serie som heter Heroes, som jeg har hørt skal være veldig bra... 1 og 2 episode gikk i kveld. Har tatt det opp, men ikke sett det enda, så kan ikke uttale meg om serien er bra eller ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. september 2007 #14 Del Skrevet 3. september 2007 Får inn eitt eller anna Viasat greier, men eg får ikkje inn Fem og Nrk3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. september 2007 #15 Del Skrevet 3. september 2007 Vet de skal sende en serie som heter Heroes, som jeg har hørt skal være veldig bra... 1 og 2 episode gikk i kveld. Har tatt det opp, men ikke sett det enda, så kan ikke uttale meg om serien er bra eller ikke enda Den er kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 3. september 2007 #16 Del Skrevet 3. september 2007 Sopranos har premiere på NrK3 9. september (og for oss som ikke får inn kanalen; reprise fredager kl 2350 på NrK1 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 3. september 2007 #17 Del Skrevet 3. september 2007 Vet de skal sende en serie som heter Heroes, som jeg har hørt skal være veldig bra... 1 og 2 episode gikk i kveld. Har tatt det opp, men ikke sett det enda, så kan ikke uttale meg om serien er bra eller ikke enda Den er svinbra, har sett hele (torrent*host*), ble litt lei av den "Niki Sanders" karakteren, kjedet vettet av meg etterhvert.. Etter hva jeg har hørt skal det visst komme en oppfølgerserie. Etter å ha sett slutten på serien, kan det tyde på at det stemmer, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2007 #18 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har kabeltv fra Get og jeg får den inn. Tror det er bare de med antenne på taket som ikke får dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #19 Del Skrevet 3. september 2007 Ang Heroes på Nrk3, visste dere at skuespilleren som spiller "Hiro Nakamura" (Masi Oka), har en IQ på 180 ? Det er mer enn Einstein ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 3. september 2007 #20 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har lyst på nrk 3, men vi har ikke digital-tv eller riks-tv og sistnevnte kommer ikke her før november -08. De snakker jo noe om at nrk skulle bli tilgjengelig for alle siden nrk er en fri kanal og man betaler lisens for nrk kanalene. Mange får jo ikke engang nrk 2. Håper det forslaget kommer gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå