Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 we did it you and i... hva gjør man når man faktisk har den sangen i hodet når man våkner om natta? det er helt håpløst. og det verste er at jeg bare har hørt den et par ganger... hva med dere? har noen av dere opplevd noe lignende med sånne reklamemelodisnutter?
Loevinna Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg sa det til samboeren min første gangen jeg så den reklamen: DET der er en sang man fort kan få på hjernen! Irriterendes sang forresten Endret 3. september 2007 av Loevinna
Aeriana Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 ...... and baby, I love youuuuuuu Den kverner her og..., har akkurat sett den, igjen!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg sang den til mannen min senest i går kveld, irriterende!
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 er ikke alene da skjønner jeg. etter jeg skrev første innlegget har jeg hørt sangen et par ganger til. de synger "we HAVE a brand new floor"....
Gjest Mirina Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg synes den reklamen er så grusom, slik som alle reklamene med den fantastisk lite-morsomme blå bamsen. Heldigvis har jeg ikke fått den sangen på hjernen, men det har nok mye med å gjøre at jeg må skifte kanal da den kommer på ellers blir jeg rett og slett sint. Endret 4. september 2007 av Mirina
murray Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Jeg synes den reklamen er så grusom, slik som alle reklamene med den fantastisk lite-morsomme blå bamsen. Bamsen er jo en blå versjon av Mr Oizo. Mimrelink
Gjest Alyx Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Båt,båt,båt.båt.båt,båt,båt,båt.båt.båt,båt,båt,båt,båt,båt.båt, ,båt.båt.båt,båt,båt,båt.båt.båt,båt,båt,båt,båt,båt.båt,båt.båt, båt,båt,båt,båt.båt.båt,båt,båt,båt,båt,båt.båt,båt,båt,båt,båt, båt.båt.båt,båt,båt,båt.båt.båt,båt,båt,båt,båt,båt.båt,båt.båt.båt, båt,båt,båt.båt.båt,båt,båt,båt,båt,båt.båt,båt.båt,båt,båt,båt,båt, båt.båt,båt,båt,båt,båt,båt.båt,båt,båt,båt,båt,båt!
Lib Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Jeg hadde den sangen på hjernen i hele går, og når jeg kom hjem og skrudde på TV`n i går kveld kom jeg bokstavlig talt rett på den reklamen ! Så regner med at den kommer til å gå i hodet mitt minst en dag til
Gjest Mirina Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Bamsen er jo en blå versjon av Mr Oizo. Mimrelink Fremdeles fryktelig lite sjarmerende.
MarianneE Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 har hatt ICAsangen på hue, jeg da. ICAs egene varer. som vi lager selv...
Nicky B Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 har hatt ICAsangen på hue, jeg da. ICAs egene varer. som vi lager selv... Å takk. Dermed har jeg den på hjernen også. Hvorfor måtte jeg stikke innom denne tråden?!
Gjest Reven Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Fremdeles fryktelig lite sjarmerende. Hva med en blå utgave av Elmo? HAN er sjarmerende han. For øvrig har jeg ringetonen min på hjernen: "You've got to pick it up!" Bytte ringetone, kanskje?
Leeloo Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 Ti still med deg! Den blå bamsen er drømmemannen min (så snart de finner en måte å krysse ham med Johnny Depp). De ser i det hele tatt ut til å ha det veldig fint sammen, som singel blir jeg nesten litt misunnelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå