Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på to ulike "Body Full" produkter fra Redken. Er det noen som har testet serien? Bra? :) Vil gjerne ha litt mer fylde og tykkelse på håret, samt volum. Det kan lett virke litt flatt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nette_*
Skrevet

Hei! Jeg har testet serien (kostet 130 kroner per flaske på Smart Club så jeg måtte bare kjøpe :) ) og synes vel egentlig ikke at den var så veldig bra. Håret var rett og slett flatt etterpå.. Brukte shampooen og balsamen. Men nå fønte jeg ikke håret etterpå, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre.

Jeg bruker Kerastase, Bain Volumactive, og den er jeg kjempefornøyd med. Så den er kanskje et godt alternativ for deg også? (jeg har fint, typisk skandinavisk hår, verken tykt eller tynt).

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har bare prøvd body full-shampoo, og den var jeg ikke fornøyd med. Håret fikk mer volum, men det ble også veldig statisk og så tynt og slitt ut. Sluttet å bruke den etter et par uker.

• 1 måned senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Body Full er ein av dei beste shampo og balsam eg har prøvd. Min favoritt! Ingen andre har gitt tilsvarande volum og følelse i håret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...