Gå til innhold

Kafe tid!?

Fremhevede innlegg

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Satt på kafe og leste i dag, kjøpte kun en kaffe, og da slo det meg. Hvor lenge kan jeg egentlig bli sittende før det blir frekt? Er det noen normer for dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Det kommer an på hvor mye folk det er på cafeen. Er det mange ledige bord kan du sitte lenge.

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

I utgangspunktet kanskje rundt 30 minutter. Da tar godviljen slutt.

Skrevet

Jeg er såpass egoistisk at jeg sitter så lenge jeg føler for det. ;)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Var det jeg gjorde også, for egentlig satt jeg og ventet på noen som var veldig sent ute.. Det var da jeg begynte å tenke på det ;)

Hadde vel neppe blitt sittende hvis det var helt fullt der og de trengte plassen til "betalende" kunder ;) hehe

Skrevet

Jeg også!

Skrevet

Jeg vet ikke hva "regelen" er, men hvor lenge jeg føler det er riktig å sitte er avhengig av hva jeg kjøpte og hvor fullt det er. Jeg ville ikke sittet i timesvis med bare en kopp kaffe, har vi kjøpt et helt måltid føler jeg mer at vi kan sitte så lenge vi vil. Er det veldig fullt sitter jeg nok heller ikke i all evighet etter at alt er drukket/spist opp.

Skrevet (endret)

Jeg sitter selv så lenge jeg vil. Meg og mannen kan godt sitte 1,5 time med kaffe før vi skal på kino.

Når jeg selv jobbet hadde vi ofte folk som satt 2 timer å noen ganger vel så det. En kaffe kopp til 20 kr og det var fult og folk som skulle ha mat fikk ikke plass.

Jeg som servitør brydde meg ikke så mye. Var jo "roligere" for oss når vi hadde disse kaffe sitterne. Men for bedriften sin skyld er det vel ikke helt topp!

Endret av naley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...