Gå til innhold

Leke Tøy fra Stormberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på kikk etter utetøy for barn, gjerne litt rimeligere enn Reima. Min erfaring er at mindre kjente merker også kan være gode til sitt bruk.

Så: Har noen erfaring med Leke Tøy fra Stormberg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt vinterdresser fra Stormberg til gutten min de siste to åra (han er snart 4). Synes de er helt greie, jeg. De har tålt hard bruk i barnehage av en aktiv gutt, og er gode og varme. Og så synes jeg det er herlig at foret er festet med glidelås, ikke med de knøtete knappene.

Skrevet

Jeg så denne etter at jeg allerede hadde kjøpt dress, kommer til å kjøpe den neste år tror jeg. Syntes kanskje den ble litt stor og uformelig for en 1,5 åring, men likte at det har gummi i baken og på skulderene, og det avtagbare foret med glidelås. Strl 1 år ble fortsatt litt stort til jenta mi, men hun er ikke spesielt stor da ;)

Skrevet

Jeg har hatt denne dressen i mange år til mine barn. I fjor fikk eldstemann prøve en annen (husker ikke merket, kjøpt på Bogerud og skulle være ganske bra den også) - og erfaringen var at LEKETØY er best.. Vi har vært veldig fornøyd med dressene derifra. God kvalitet, lav pris (i forhold til Reima osv). Gummien på skuldre, baken og på leggene er helt genial.

Sverger til LEKETØY.

Skrevet

Så vidt jeg har sett finnes det ulike dresser, og ihvertfall to ulike regntøy. Et virker mer kraftig enn det andre, noe er med og uten or osv.

Skrevet

Har arvet en Leke Tøy-dress som vi skal ta i bruk når det blir litt kaldere nå.

Skrevet

Vi har ikke vinterdress men en flecedress (høst/vårdress) til sønnen vår. Det er forsterkninger på knær og rumpa. Den er bare helt genial. Akkurat passe varm for disse høstdagene,lett og bevege seg i og komfortabel. Kostet ikke mer enn 199,-. Han har hatt 2 stk og den første han hadde går nå i arv til sønnen til en venninde så kvaliteten er god også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...